1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
דרמה גדולה באימון פאריס סן ז’רמן. קיליאן אמבפה ספג היום (שני) בשעות הבוקר מכה חזקה בכף רגלו על ידי אידריסה גיי באימון ונפצע. הכוכב עבר בדיקות על מנת לברר האם יחמיץ את משחק הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, כאשר בתקשורת באירופה יש דיווחים סותרים לגבי מצבו.
הוא סובל מכאבים רבים ובקבוצתו אף חששו כי הוא סובל משבר, אבל הבדיקות שללו זאת. ברגע הפציעה ניתן לראות בבירור את גיי דורך על רגלו, ואמבפה מתפתל על הדשא מכאבים. לאמבפה אין פציעה משמעותית, כאשר ב’לאקיפ’ הביעו אופטימיות ונכתב שיש אפשרות שישחק, לאחר שכמה שעות קודם לכן נכתב שהסיכויים לכך קלושים.
המפגש ייערך ביום רביעי ב-22:00, כשלקבוצה של מאוריסיו פוצ’טינו יתרון 0:1 מהמשחק הראשון מאותו שער מאוחר של החלוץ הצרפתי בתוספת הזמן. הבלאנקוס כמובן סימנו את הצרפתי כמטרה מספר 1 לקראת הקיץ, אך עוד לפני כן מקווים להשלים את המשימה ולבצע מהפך שישלח אותם לרבע הגמר.
אמבפה לא שיחק גם במפגש הליגה האחרון של פ.ס.ז’ מול ניס, בו מוליכת הטבלה הפסידה 1:0. הכוכב נעדר מהמפגש עקב צבירת כרטיסים צהובים, אבל כעת פוצ’טינו עלול לאבד את אחד מהשחקנים המשמעותיים ביותר שלו לקראת הגומלין. בעיר האורות כמובן מחזיקים אצבעות.