2 צפייה בגלריה
הארי קיין חוגג
הארי קיין חוגג
הארי קיין חוגג
(רויטרס)
מצד אחד, טוטנהאם של אנטוניו קונטה קבוצה לא יציבה בכלל. ביום נתון היא יכולה להפסיד 1:0 למידלסברו ולהיות מודחת מהגביע האנגלי כבר בסיבוב החמישי וביום אחר לנצח בפרמייר ליג, אך מצד שני ייאמר לזכותה שכשהיא מנצחת, היא מתפוצצת. התרנגולים פירקו הערב (שני) 0:5 את אברטון האומללה, וכבר רושמים 9 שערים בשני המחזורים האחרונים עם ניצחון גדול שמציב אותם בפוזיציה מעולה במאבק על הטופ 4.
שער עצמי של מייקל קין כבר בדקה ה-14 קבע 0:1 לספרס, כאשר שלוש דקות מאוחר יותר דיאן קולוסבסקי בישל ליונג מין סון את השני של המארחת. בדקה ה-37, הארי קיין נכנס לתמונה וכבש את השלישי של הלונדונים, כאשר סרחיו רגילון הצטרף לחגיגה בדקה ה-46 מבישול נוסף של קולוסבסקי והימם את הקבוצה מליברפול. אגב הרכש השבדי הטרי של הספרס מעורב כבר בחמישה שערים בשישה משחקים במדים הלבנים ונראה שמדובר בבינגו של קונטה.
קיין לא אמר את המילה האחרונה ובדקה ה-55 הוא השלים צמד שהעלה את מאזנו לשישה שערים בארבעת מחזורי הליגה האחרונים. מדובר בהספק מדהים בעיקר מעצם העובדה שכבש רק שניים לפני כן העונה, אך ההישג היותר מדהים הוא שהחלוץ האנגלי עקף את תיירי הנרי בכמות השערים בפרמייר ליג עם 176 גולים, לצרפתי האגדי יש 175. בנוסף, זהו הצמד השישי שהוא כובש בקריירה שלו מול אברטון.
2 צפייה בגלריה
יונג מין סון והארי קיין
יונג מין סון והארי קיין
יונג מין סון והארי קיין
(רויטרס)
כאמור, עם הניצחון הזה התרנגולים נמצאים חזק בתמונת המאבק על הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. הם אמנם רק במקום השביעי, אך עם שני משחקים פחות ממנצ’סטר יונייטד החמישית ו-ווסטהאם השישית. במידה וינצחו את המשחק שחסר להם, יוכלו להיצמד ליריבה העירונית השנואה ארסנל (לה משחק אחד פחות מהם) במקום הרביעי. הטופיז, שרושמים הפסד ליגה שלישי ברציפות ובסכנת ירידה ממשית, ממשיכים בעונה הנוראית שלהם ובסך הכל נקודה אחת בלבד מפרידה בינם לבין הקו האדום.