2 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
גיא פניני
(איציק בלניצקי)
הפועל חולון תארח הערב (שלישי, 19:30) את גלאטסראיי במסגרת שלב הטופ 16 של ליגת האלופות, במה שיהיה שבוע משחקים כפול של הסגולים במפעל הבכיר של פיב"א. חולוניה תחסר את היידן דלטון שכזכור נפצע בקרסול לפני היציאה לפגרת הנבחרת והוא אמור לחזור למגרשים בשבוע הבא. במועדון רוצים לשמור על הביתיות, ומצמד המשחקים הקרוב מול הטורקים לנצח לפחות אחד בכדי שלא להסתבך במאבקי ההעפלה.
חולון פתחה את שלב הטופ 16 עם הפסד חוץ לדיז'ון, במחזור שעבר היא התאוששה עם משחק נהדר מול לודוויגסבורג אותה הם הביסו, כאשר צמד המשחקים מול גלאטסאריי יכול להתברר כאמור כקריטי, ובמפגש בחמישי הקרוב הקבוצה תחסר בנוסף לדלטון גם את טיירוס מגי שחתם בשורות הקבוצה לאחר מועדו המקורי של המשחק שאמור היה להיערך על אדמת טורקיה עוד לפני פגרת הנבחרות, אך כזכור נדחה.
השורות שמאחורי ספסל היריבה נסגרו לבקשת פיב"א ובחולון נראים דרוכים מאוד לקראת המשחק מול קבוצתו של אקרם ממנון. בשורות הקבוצה הטורקית שנחשבת לאחת החזקות בבית, משחקים קרי בלאקשייר ששיחק בשנה שעברה בהפועל גלבוע/גליל, דבון אקון פרסל שעבר בהפועל תל אביב ושמות מוכרים נוספים עם ניסיון יורוליג כמו מוריס נ'דור ששיחק בריאל מדריד ודי בוסט ששיחק בחימקי, ובשנה שעברה זכה ביורוקאפ עם מונאקו.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
(חגי מיכאלי)
גיא פניני אמר לקראת המשחק: “זה משחק מאוד חשוב מבחינתנו כי קודם כל זה פה אצלנו ואני מאמין שבבית כזה צפוף קודם כל תשמור על הבית ויהיה לך צ'אנס לעלות. אני חושב שהדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות זה לשמור על הבית במה שנשאר לנו וזה מתחיל מול קבוצה באמת איכותית ומוכשרת, להיות או לחדול? אני חושב שיש עוד מקומות לתקן אחר כך אבל אנחנו בכלל לא רוצים לחשוב על הפסד. לא צריך לדבר יותר מדי לפני כאלו משחקים, כולם מבינים את החשיבות, כולם יודעים מה המטרה שלנו ובטח אחרי ההפסד הראשון לדיז'ון אנחנו יודעים את החשיבות של כל משחק, בטח בבית כזה צפוף. כולם צריכים להיות על אותו הדף ולהיות נחושים, דרוכים ומפוקסים כי יש הרבה מידע בזמן מאוד קצר, היה לנו יומיים להתכונן”.
פניני המשיך: “נגד הפועל חיפה משהו השתחרר, אני מקווה שיהיה לזה המשכיות. באמת בתקופה האחרונה הצלחנו לנצח משחקים דרך ההגנה כשזה גם משהו, זה גם דבר יפה, אבל אם נשפר את ההתקפה שלנו ונעלה את הסקור אז החיים שלנו יהיו הרבה יותר קלים. קודם כל אנחנו מתרכזים בהגנה ואחר כך אם ההתקפה תזרום אנחנו נשמח".