2 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן וג'ואל אמביד
ג'יימס הארדן וג'ואל אמביד
ג'יימס הארדן וג'ואל אמביד
(רויטרס)
פילדלפיה הנחילה לשיקגו את הפסדה החמישי ברציפות ועלתה למאזן 0:5 מרשים עם ג’יימס הארדן. ג’ואל אמביד הצטיין עם 43 נקודות ו-14 ריבאונדים, המזוקן סיים עם 16 נקודות ו-14 אסיסטים, כולל שלשה אחת שהשוותה אותו לרג’י מילר במקום השלישי בטבלת השלשות ב-NBA עם 2,560 כאלו.
הארדן קלע בממוצע 24.6 נקודות למשחק מאז שהגיע לסיקסרס, כאשר הוא ואמביד הם גם שני השחקנים האחרונים ב-NBA עם 10 או יותר דאבל דאבלים של 40 נקודות לפחות בעונה כשאמביד עשה זאת בעונה הנוכחית והארדן ב-2018/19. בסיום, אמביד החמיא לחברו: “כיף איתו, הוא הופך הכול לקל יותר”. המזוקן החמיא בחזרה: “ג’ואל היה בשיאו כל הערב, אז כמובן שזה הפך הכול לקל יותר”.
2 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
(רויטרס)
בדאלאס, היה זה לוקה דונצ’יץ’ שכיכב כהרגלו עם 35 נקודות, 16 ריבאונדים ושבעה אסיסטים, שאפשרו לו להשתוות ללברון ג’יימס כשחקן עם הכי הרבה משחקי 30 נקודות, 10 ריבאונדים וחמישה אסיסטים לפחות לפני גיל 24 (39 כאלו). השחקן אמר בסיום: “אף פעם לא היה לנו יתרון ביתיות מאז שהגעתי, אז אנחנו רוצים ללכת על זה, היה משחק גדול שלנו”.
מי שרשם את הטריפל דאבל ה-75 בקריירה שלו הוא ניקולה יוקיץ’, שרחוק רק שלושה כאלו כדי להשתוות לווילט צ’מברליין כסנטר עם הכי הרבה כאלו בהיסטוריה. כוכב הנאגטס סיים הפעם עם 32 נקודות, 15 ריבאונדים ו-13 אסיסטים. מאמן גולדן סטייט, סטיב קר, תירץ לאחר ההפסד: “היינו בפוזיציה קשה משלהם, היינו צריכים לטוס לכאן שוב, בזמן שהם לא היו צריכים לשות עוד נסיעה. הליגה צריכה להמשיך אז עושים מה שצריך”.