2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
ביום שבת, מנצ’סטר יונייטד שהתה במלון Lowry לקראת הדרבי מול מנצ’סטר סיטי, אחד מהמשחקים החשובים ביותר של העונה, וכריסטיאנו רונאלדו לא היה שם. לפי ‘אס’ הספרדי, CR7 לא נכח כי המאמן ראלף ראנגניק לא רצה שיהיה בסגל. באותו הזמן השדים האדומים לא הסבירו כלום, ורק כמה שעות לפני ההתמודדות נטען שהכוכב פצוע ולא יכול לשחק.
“הוא סבל מכאבים במותן והוא עלול להחמיץ גם את הגומלין מול אתלטיקו מדריד”, טען ראנגניק לפני הדרבי. אחרי ההפסד 4:1, המאמן הגרמני לא תירץ את חסרונו של CR7 באותה הדרך: “הייתי צריך לסמוך על עצות הרופאים”. רוי קין, אגדת המועדון, היה מודאג מההצהרה ואמר בתגובה: “זה מריח מוזר”.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
ב’סאן’ האנגלי כבר מריחים את הסוף של הפנומן הפורטוגלי בקבוצה ובכותרת העיתון נכתב: “רונאלדו האגדה”, ובאנגלית: LegEND, עם דגש על המילה END – סוף. בכלי התקשורת הוסיפו: “כריסטיאנו, שנעדר מהמשחק, בדרך החוצה”. באנגליה אכן חושדים ולא מבינים מדוע עד יום המשחק הפציעה של רונאלדו הוחבאה על ידי הקבוצה.
כמו כן, הכוכב בכלל לא הגיע לאיתיחאד ולפי ‘אתלטיק’ הוא שוהה בפורטוגל מאז יום שישי, כשגם את הנושא הזה הסתירו האדומים. ב-’FootballTransfers’ דיווחו ש-CR7 החליט לעזוב את מנצ’סטר בסיום העונה אם הקבוצה לא תעפיל לצ’מפיונס, תסריט בהחלט אפשרי, ושהטיסה שלו למדינתו נעשתה כדי לתכנן את מעברו לפ.ס.ז’ וליצור התקפה חלומית עם ליאו מסי וניימאר.
ב’אס’ חשפו לאחרונה שבין רונאלדו לראנגניק יש יחסים לא טובים, ונדמה שעכשיו בכל חדר ההלבשה מאוכזבים מאוד מהגרמני: חלק מהשחקנים אף המציאו לו כינויי גנאי. מרקוס רשפורד ואריק ביילי לא מרוצים מהיעדר הדקות שלהם ושיטות האימון ונראה שהסערה הזאת לא תחלוף בקרוב.