2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(לילך וויס-רוזנברג)
מכבי חיפה חזרה הבוקר (שלישי) להתאמן אחרי יום חופש שקיבלה ותחל למעשה בהכנות לקראת משחקה בשבוע הבא מול בית"ר ירושלים במחזור הנעילה של העונה הסדירה בליגת העל. האלופה שבה להתאמן במציאות קצת שונה מזו שהורגלה עד היום, כאשר למרוץ על כתר האליפות, מלבד הפועל באר שבע שנמצאת במקום השני מרחק ארבע נקודות, הצטרפה גם מכבי תל אביב שנמצאת בתקופה טובה והיא רחוקה רק שש נקודות מהפסגה.
למרות הנתונים, במכבי חיפה יודעים היטב שהם תלויים בעצמם ועדיין מדובר בפער נקודות מספיק טוב כדי לחזור כבר מול בית"ר למסלול הניצחונות, על מנת לעשות צעד משמעותי לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף העליון.
במכבי חיפה מרוצים מאוד מתהליך ההחלמה של עומר אצילי ולא מן הנמנע שאם תהיה הטבה משמעותית יותר במצבו, הוא ייכלל בסגל מול בית"ר. במידה שלא, אצילי יחזור למשחקי הפלייאוף. מי שנמצא בספק למשחק הקרוב הוא רז מאיר שסובל מפציעה ישנה באגן אשר מגבילה אותו. גודסוויי דוניו, שעל פי אנשי חיפה חסר מאוד ברוטציה של החלק הקדמי, לא יהיה כשיר לירושלמים בכל מקרה ויחזור לפתיחת הפלייאוף.
2 צפייה בגלריה
גודסוויי דוניו
גודסוויי דוניו
גודסוויי דוניו
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה, למרות הבקשה לשחק את חצי גמר גביע המדינה בסמי עופר ולא בבלומפילד, כבר מבינים את המסרים שמקבלים מהפועל חיפה שאינם מתלהבים מהרעיון ושם משלימים עם האפשרות לשחק בבלומפילד, אלא אם תהיה תפנית מצד האדומים. “זה ממש לא משנה איפה המשחק יתקיים. בכל מקרה יהיה לנו רוב ביציעים. אם בהפועל חיפה מעדיפים לעשות את כל הדרך מחיפה ליפו אז זה בסדר. אנחנו כבר לא עוסקים בזה וחושבים רק על המשחק הקרוב מול בית"ר", אמרו בחיפה.