1 צפייה בגלריה
כוחות משטרה בבלומפילד
כוחות משטרה בבלומפילד
כוחות משטרה בבלומפילד
(ראובן שוורץ)
אירוע חמור מאוד התרחש לאחר המשחק בין מכבי תל אביב לבית”ר ירושלים אמש (בין שני לשלישי). אוהד של בית”ר ירושלים, קטין, ספג פציעה בראשו מחפץ חד, אחרי שהותקף על פי החשד על ידי אוהד של מכבי תל אביב.
האירוע התרחש בסמוך למחלף ההגנה בתל אביב, כשעה לאחר סיום המשחק בבלומפילד, ליד תחנת אוטובוס ממנה יורדים לכביש 1.
בסרטון שרץ ברשת נראה אוהד של בית”ר ירושלים, קטין אף הוא, שורף צעיף של מכבי ת”א, כאשר ברגע הזה רכב נוסע שהגיע למקום עצר במקום ועל פי החשד ירד ממנו לכאורה אוהד של מכבי ת”א ותקף את הנער (על פי עדויות – טוענים שלא הוא זה ששרף את הצעיף) עם חפץ חד. הוא פגע בו פעמיים בראשו וגרם לו לדימום, שטופל על ידי צוות מד”א שהוזעק לטפל באירוע.
למקום הוזעקו גם ניידות משטרה רבות, נוכחים במקום ניסו לצלם את לוחיות הרישוי של הרכב ממנו ירד התוקף, שברח מהמקום. המשטרה כעת מנסה לאתר את החשוד ולהביא למעצרו.
הטענה הייתה כי מי שהותקף הוא נער בן 12, אולם מהמשטרה נמסר כי על פי הידוע להם מדובר בנער שבקרוב ימלאו לו 18. עוד נמסר מהמשטרה כי האוהד שהותקף הוא תושב ירושלים, אך הוא בחר עד לרגע זה שלא הגיש תלונה. השוטרים שהגיעו למקום ביקשו ממנו אחרי הטיפול ע”י צוות מד"א להגיש תלונה ושהוא אף יכול לעשות זאת מאוחר יותר ולהגיע לתחנה בירושלים, ולהגיש שם את התלונה, אך הוא נעלם. המשטרה ביקשה מאותו אוהד שיגיש תלונה כדי לקבל ממנו חומרים ולחקור, אך אותו אוהד לא עשה זאת עד כה.