6 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
(רויטרס)
ריאל מדריד רוצה לעלות לרבע גמר ליגת האלופות ותפגוש מחר (רביעי, 22:00) את פאריס סן ז’רמן לגומלין הלוהט בסנטיאגו ברנבאו, לאחר שהפסידה 1:0 במשחק הראשון אחרי שער מאוחר של קיליאן אמבפה.
לוקה מודריץ’ דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: “המשמעות של הסנטיאגו ברנבאו היא גדולה עבורנו במשחקים כאלה, יש לנו ניסיון במעמד מול האוהדים שלנו והתמיכה שלהם. אנחנו צריכים שהם ידחפו אותנו ברגעים הקשים כמו שהם יודעים לעשות כל הזמן. החיסרון של קאסמירו קשה, אבל יש לנו שחקנים כמו פדריקו ואלוורדה ואדוארדו קמאבינגה שיכולים לעשות את העבודה. אני מקווה שטוני קרוס יוכל לשחק איתנו”.
הקרואטי המשיך: “הדבר החשוב ביותר זה לעלות על כר הדשא עם מחויבות ואנרגיה, להראות את אותה אגרסיביות שהצגנו מול ריאל סוסיאדד. אם נעשה את זה, נוכל להפוך את התוצאה”.
6 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
(רויטרס)
על הספק בנוגע לכשירותו של קיליאן אמבפה, אמר מודריץ’: “לא דיברנו על זה, אנחנו מרוכזים רק בעצמנו. אנחנו לא רוצים שאף אחד ייפצע ואני מקווה שקיליאן בסדר. העתיד? כולנו רוצים לשחק עם שחקנים גדולים ואמבפה הוא אחד מהם. ברור שהייתי רוצה אותו איתי בקבוצה, אבל כרגע הוא שחקן של פאריס. נראה מה יקרה בעתיד. אני לא יודע איך הקהל יגיב לאמבפה, אבל האוהדים יעודדו אותנו ולא את שחקני היריבה”.
מודריץ’ נשאל גם על חברו הפצוע, סרחיו ראמוס: “אני מדבר איתו כמעט כל יום ואני אשמח לפגוש אותו שוב. הוא אגדה של המועדון ואחד מגדולי הבלמים בהיסטוריה. עבורי הבלם הטוב ביותר עזב את ריאל מדריד. אני בטוח שהברנבאו יקבל את ראמוס עם כל האהבה שהוא ראוי לה”.
6 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
(רויטרס)
קרלו אנצ’לוטי אמר לקראת המפגש: “במשחקים מהסוג הזה יש השפעה גדולה למנטליות. אנחנו נרגשים לשחק שוב מול הקהל שלנו ועלינו לבוא רגועים. קרוס? שחקן שלא יהיה במאה אחוז כשירות לא יוכל לעמוד לרשותנו במשחק כמו זה. אם ארגיש שהוא ב-95 אחוז, הוא לא ישחק”.
על היריבה אמר האיטלקי: “תוכנית המשחק שלנו לא כוללת רק את אמבפה. יש גם את ניימאר וליאו מסי ועוד הרבה שחקנים טובים ואיכותיים. יהיה משחק קשה ונצטרך לשחק באופן חכם כדי לנצח”.
6 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(La Liga)
בתוך כך, ב’מארקה’ סימנו את הגורמים המרכזיים לקאמבק האפשרי של הבלאנקוס לקראת ההתמודדות והפנו את הזרקור לשלושה מוקדים: טוני קרוס, החוסרים בחלק ההגנתי וזהות השחקן השלישי בהתקפה.

כשירותו של טוני קרוס

עד הרגע האחרון, הקשר הגרמני המצוין יהיה בספק. הוא התאמן ביום שני, אבל לא עם שאר הקבוצה, ויעבור מבחן כשירות לקראת המשחק. קאסמירו בכל מקרה ייעדר והאופציות של קרלו אנצ’לוטי הן פדריקו ואלוורדה ואגוארדו קמאבינגה. שניהם היו טובים במשחק הליגה האחרון נגד ריאל סוסיאדד והצרפתי אף כבש. לוקה מודריץ’ יפתח בכל מקרה.
6 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ' חוגג
לוקה מודריץ' חוגג
לוקה מודריץ' חוגג
(רויטרס)

נאצ’ו או מרסלו

לא רק קאסמירו מושעה, אלא גם פרלאן מנדי, המגן השמאלי הפותח של הבלאנקוס. קרלו אנצ’לוטי החליט שלא להזיז את דויד אלאבה לצד שמאל והאופציות שעומדות בפניו הן נאצ’ו או מרסלו. הספרדי הוא זה שצפוי להיבחר, אבל גם שיתופו של הקפטן לא נשלל במאת האחוזים. לשני השחקנים פרופיל שונה מאוד.

צד ימין של ההתקפה

בזמן שמקומם של קארים בנזמה ו-ויניסיוס ג’וניור נראה מובטח, אנצ’לוטי מתלבט בין מרקו אסנסיו לרודריגו. הכול מצביע על כך שהספרדי, שקיבל מנוחה חלקית מול סוסיאדד וכבש בכל זאת, ייבחר.
6 צפייה בגלריה
צפוי לפתוח. מרקו אסנסיו
צפוי לפתוח. מרקו אסנסיו
צפוי לפתוח. מרקו אסנסיו
(רויטרס)

לחץ גבוה

הרעיון של אנצ’לוטי הוא להפעיל לחץ גבוה על היריבה בסנטיאגו ברנבאו. לפ.ס.ז’ יש מוסרים בחסד כמו ליאו מסי וניימאר, ולכן גם תפקודם של הבלמים ובראשם אדר מיליטאו יהיה משמעותי מאוד.

הברנבאו הרותח

פקטור מכריע נוסף יהיה האווירה שהסנטיאגו ברנבאו יזמן. פ.ס.ז’ נהנתה מאווירה ביתית לטובתה בצרפת, וכעת יגיע תורם של האוהדים הלבנים.