1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה
(שחר גרוס)
בעקבות כתובות הנאצה שרוססו במתחם האימונים נגד מנחם קורצקי, בהפועל חדרה מנסים להרגיע את הרוחות ולעודד את השחקנים בעקבות האווירה השלילית שנוצרה במהלך השבוע האחרון, בו המועדון איבד כמעט באופן סופי את הכרטיס לפלייאוף העליון. כזכור, בחדרה הגישו תלונה במשטרה בעקבות הכתובות שרוססו פעמיים בתוך 24 שעות על חומות המתחם.
היועץ המקצועי של חדרה, אורן גולן, אסף את השחקנים ואנשי הצוות לשיחה ואמר להם בין השאר: “אנחנו מרוצים מהעבודה וההשקעה שלכם העונה. גם אם לא נהיה בפלייאוף העליון, עשיתם את המקסימום ומגיעות לכם מחמאות. אנחנו עדיין מאמינים שאפשר לעשות את זה ולא נוותר עד השנייה האחרונה”. גולן גם ערך שיחה עם קורצקי על מנת להרגיע את הרוחות בגזרתו, כאשר בכל מקרה המאמן כאמור לא צפוי להישאר בעונה הבאה.
מלבד הטענות מהקהל, גם בקרב השחקנים נרשמת מתיחות בימים האחרונים שהתרחבה גם לאחר ההפסד לבני סכנין כשהשחקנים לא הלכו להודות לקהל, בעוד אחרים הביעו בפניהם את כעסם על המהלך. גורם במועדון סיפר: “יש אווירה רעה כבר תקופה ארוכה. בסך הכול עשינו דרך יפה העונה וחבל לסיים אותה בטעם חמוץ”.
בפן המקצועי, מי שימשיך להיעדר בחדרה הוא מוחמד אוסמן שהפציעה שלו קשה יותר ממה שחשבו תחילה. הקשר סובל מקרע באחת מרצועות הקרסול ולפי ההערכות עשוי לחזור רק באמצע הפלייאוף. עומר דנינו שחזר להתאמן עדיין נמצא בסימן שאלה בנוגע להכללתו בסגל מול מכבי תל אביב. כרטיס למשחק מול הצהובים בנתניה עומד על 60 ש”ח בקופות ו-71 במכירה המוקדמת.