2 צפייה בגלריה
ביתר טוברוק נערים ב על
ביתר טוברוק נערים ב על
ביתר טוברוק נערים ב על
(באדיבות המועדון)
עידן חדש בבית”ר טוברוק. אחרי עזיבתו של דניאל כהן לאירופה לפני כשבועיים, יוסי ג'נח מונה היום (שלישי) למנהלה המקצועי של הקבוצה מנתניה. בחודש האחרון שקדה הנהלת המועדון באיתור ובחינת איש המקצוע הטוב ביותר שיתאים לרוח החדשה. לאחר בחינת מספר מועמדים מובילים, נמצא כי ג׳נח הוא הדמות המתאימה ביותר.
ג׳נח שימש בתחילת העונה כמנהלה המקצועי של עירוני נשר, כשבעברו ניסיון עשיר באימון קבוצות נוער ונערים בהפועל רעננה, מכבי חיפה ונבחרת ישראל. כדורגלן עבר, ששיחק בין היתר בקבוצות הבוגרים של הפועל חיפה, מכבי חיפה והפועל כפר סבא.
ג’נח אמר עם הצטרפותו למועדון: "אני גאה ושמח להצטרף למועדון הכדורגל בית”ר טוברוק. זו מחמאה ואתגר עצום. התרשמתי מאוד מהרצינות והחזון שלהם בנוגע לשאיפות של המועדון. אני מגיע לבית חם עם מטרות מקצועיות רחבות ויש בו צוות מקצועי חדור מוטיבציה למימוש הפוטנציאל העצום".
2 צפייה בגלריה
יוסי גנ'ח ביתר טוברוק
יוסי גנ'ח ביתר טוברוק
יוסי גנ'ח ביתר טוברוק
(באדיבות המועדון)
עוד הוסיף: "מטרת העל במועדון תהיה פיתוח שחקנים צעירים וקידומם לצד הקניית ערכים חינוכיים, תרבותיים וספורטיביים. כל שחקן בטוברוק יעבור תהליך קפדני ובסיומו יהיה מוכן מקצועית למעבר המאתגר משחקן נוער לשחקן בוגרים. אני בטוח שזו הסיבה שגורמת להרבה שחקנים לרצות לשחק ולהתפתח בבית״ר טוברוק. אני גאה ושמח לקבל על עצמי את התפקיד עם אחריות גדולה".
הבעלים דודו מכלוף התייחס להצטרפותו: "אני שמח שאיש מקצוע חרוץ אשר הכדורגל זורם בעורקיו הצטרף למועדון כחלק מהרוח החדשה בו. אנו סמוכים ובטוחים שיוסי ימשיך במלוא הכוח את ההליך שהחל המועדון בחודשים האחרונים ואני מאחל לו בהצלחה".