2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)
ברצלונה לא תוותר על ארלינג הולאנד בקלות. לאחר שבתקופה האחרונה מגיעים דיווחים שהחלוץ הנורבגי יבחר להצטרף בעונה הבאה דווקא ליריבה הגדולה ריאל מדריד, נראה שז’ואן לאפורטה ילך בכל הכוח על צירופו, כאשר נטען ב‘מארקה’ כי נשיא הקטלונים בדרך לחתימה עם שני ספונסרים שישלשלו לקופת המועדון 650 מיליון אירו.
ההסכם הראשון עליו צפויים לחתום הבלאוגרנה הוא עם ‘CVC’, חברת הון פרטית וייעוץ השקעות בריטית עם התחייבויות מובטחות של כ-111 מיליארד דולר. ‘CVC’ כבר היו בעבר הלא רחוק במשא ומתן עם ברצלונה אך ההסכם נדחה על הסף, דבר שמנע מליאו מסי להישאר בברצלונה. כעת, המשא ומתן נפתח מחדש למספר שבועות והסכם לא רחוק. פעולה זו תתרום לברצלונה 300 מיליון יורו.
350 מיליון אירו נוספים עשויים להגיע ממכירת 49% מ’בארסה סטודיוס’, שאחראית על כל התכנים האודיו-ויזואליים של המועדון, בניהם ערוץ הטלוויזיה ‘בארסה TV’. במקרה הזה, ההסכם לא כל כך פשוט ונבדקת אופציה של מכירת החברה ב-50 אחוזים או רק ב-30 אחוזים מהשווי שלה. בנוסף, במועדון רוצים לכלול בחוזה אופציית רכישה חוזרת ובשלב זה אין עדיין הסכמה.
2 צפייה בגלריה
רוצה להשאיר את זה מאחור. לאפורטה
רוצה להשאיר את זה מאחור. לאפורטה
רוצה להשאיר את זה מאחור. לאפורטה
(רויטרס)
שני החוזים הללו יאפשרו להגדיל את תקרת השכר בברצלונה ב-75 מיליון אירו, סכום שלבטח יעזור להחתים את הולאנד ולשלם לו את השכר הגבוה אותו ידרוש. לאפורטה מבקש לסגור את החתימה עם שני הספונסרים לפני חודש אפריל כאשר גם הסכם החסות עם ספוטיפיי קרוב מאוד ויוביל לשינוי בשם האצטדיון, שמעתה ואילך ייקרא ‘ספוטיפיי קאמפ נואו’.