2 צפייה בגלריה
ערן זהבי מודה לקהל
ערן זהבי מודה לקהל
ערן זהבי מודה לקהל
(איציק בלניצקי)
על רקע השנה לא פשוטה שעברה בהולנד, שי זהבי, אשתו של כוכב איינדהובן ערן זהבי, דיברה היום (שלישי) בתוכנית הספורט של ישראל ב-102FM וסיפרה על נקודת הזווית שלה ליום האישה, החיים בהולנד וכמובן עתידו של ערן עם השאלה הגדולה – האם יחזור למכבי תל אביב?
ערב טוב שי זהבי. ”ערב טוב”.
למה לדעתך עדיין צריך את יום האישה אם אתן כבר מספיק חזקות? “אנחנו באמת חזקות ואין אישיו בין גברים לנשים כבר. בעולם אגב, יש יום האב, מה שאין בארץ”.
מתי אתם חוזרים לגור בישראל? ומתי ערן חוזר למכבי? ”כולנו צריכים לחכות לקיץ ונראה מה יהיה. אנחנו גם עדין לא יודעים”.
2 צפייה בגלריה
שי וערן זהבי. יקבלו החלטה בקרוב לגבי עתידם בהולנד
שי וערן זהבי. יקבלו החלטה בקרוב לגבי עתידם בהולנד
שי וערן זהבי. יקבלו החלטה בקרוב לגבי עתידם בהולנד
(חגי מיכאלי)
איפה את רוצה לגור? ”תלוי באיזה יום תפסת אותי. מצד אחד הארץ זה הבית שלנו. המשפחה החברים החום והאהבה. מצד שני, יש משהו מאוד משפחתי בלגור בחו”ל. נהנים המון אחד מהשני, מהזמן איכות עם הילדים. זה מאוד כיף”.
שבוע שעבר דיברתי עם ערן והוא אמר שאת קובעת, מה את אומרת? “אני לא קובעת או ערן קובע. עברנו שנה לא קלה, ועניין הביטחון חשוב לנו. בודקים איפה בטוח. אפשר להגיד שהמעבר הבא יהיה האחרון בקריירה. הביתה אנחנו נחזור בסופו של דבר”.
את עדיין חוששת שערן יוצא מהבית? “קודם כל אנחנו באותו בית מאז האירוע הקודם. מאוד קשה למצוא בית בשכירות בהולנד, רוב האנשים קונים. חיפשנו ולא מצאנו. רצינו לגור בבניין עם שומר אבל לא מצאנו, כי אין פה. אמסטרדם זה לא הווייב עם בניינים ושומר. רק עכשיו נפתחה שכונה חדשה, ולא אפשרי להשיג שם דירה”.
עוזבים בוודאות את הולנד? ”כן, במאי. נראה מה יהיה”.
מה לאחל לך ליום האישה? “שיהיה טוב. הצלחה לעסק ולמשפחה. יום האישה שמח”.