1 צפייה בגלריה
סרחיו יול
סרחיו יול
סרחיו יול
(האתר הרשמי של ריאל מדריד)
הכוכב האדום בלגרד ניצחה הערב (שלישי) 62:65 את ריאל מדריד במסגרת המחזור ה-20 של היורוליג. הספרדים רושמים לעצמם הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות ובהחלט יכולים לחשוש מאיבוד המקום השני.
הקבוצה מבלגרד לעומתם, המשיכה ברצף החיובי שלה, ובזכות הניצחון היוקרתי, המקום בשמינייה הראשונה מתקרב מה שמסבך מאוד את מכבי תל אביב במאבק על הפלייאוף שכן הקבוצה הסרבית היא אחת המתחרות העיקריות שלה על המקום בפלייאוף. בנוסף, אנדולו אפס, מחזיקת הגביע, ספגה הפסד מפתיע לבאסקוניה.

באסקוניה – אנדולו אפס 74:87

מחזיקת הגביע הופתעה ע”י באסקוניה וירדה למאזן של 12 ניצחונות מול תשעה הפסדים. כבר מהפתיחה באסקוניה אותתה לטורקים כשרצה ל-0:7 מהיר. אנדולו חזרה בהמשך וירדה ביתרון שתיים לרבע השני, שגם בו המומנטום הטורקי נמשך ובהפסקה הם הובילו בשבע. הרבע השלישי היה נקודת המפנה של המשחק, כאשר באסקוניה רצה ל-0:11 אדיר ועלתה ליתרון אחרי כמעט שניים וחצי רבעים בשליטה טורקית. ברבע הרביעי הספרדים הצליחו לברוח וירדו עם ניצחון יקר. שני הקלעים הבולטים באו דווקא מהמפסידה אנדולו, כאשר וסילו מיצ’יץ’ קלע 23 נקודות ושהין לארקין קלע 21. אצל הספרדים כיכב ווייד בולדווין המצין עם דאבל דאבל של 20 נקודות ו-11 אסיסטים.

הכוכב האדום בלגרד – ריאל מדריד 62:65

הרבע הראשון נגמר ב-15:16 לזכות המקומיים, לאחר שהיה צמוד לכל אורכו, והיתרון עבר מצד לצד. גם הרבע השני המשיך באותה המגמה, המארחים השכילו לקלוע יותר מיריבתם בדקות הסיום עם 19 נקודות לעומתם 13. ברבע השלישי הקבוצה ממדריד תפסה פיקוד, הרבה בזכות הופעה נהדרת של סרחיו יול, שסיים כקלע המוביל במשחק עם 20 נקודות. הרבע הרביעי היה צמוד, אך בסופו הכוכב האדום תפסה את ההובלה והשיגה ניצחון יקר.