1 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
רוברט לבנדובסקי שוב הדהים את העולם כאשר כבש אתמול (שלישי) את השלושער המהיר ביותר אי פעם בליגת האלופות ב-1:7 של באיירן מינכן על זלצבורג, בדרך להעפלה ה-20 של האדומים לרבע הגמר (יותר מכל קבוצה אחרת). ב’מארקה’ פרגנו לפולני אחרי השלושער: “הכדורגל חייב ללבנדובסקי כדור הזהב, אם לא שניים, ונראה שהוא לא יעצור עד שלא ישיג את זה”.
הכוכב יהיה בן 34 באוגוסט, אבל לא מראה סימני האטה והוביל את הבווארים לאחד מהניצחונות הכי גדולים שלהם בשמינית הגמר. למעשה, ארבעה מששת הניצחונות הגדולים ביותר בשלב הזה שייכים לבאיירן, שכבשה שביעיות מול באזל ושחטאר ב-2012 ו-2015 בהתאמה, מול ספורטינג ליסבון ב-2009 וגם השנה. השניים האחרים שייכים למנצ’סטר סיטי (מול שאלקה ב-2019) וברצלונה (מול לברקוזן ב-2012).
הפולני הפך לשחקן השישי בלבד שכובש שני שלושערים באותה עונה בליגת האלופות. כריסטיאנו רונאלדו הוא היחיד שעשה זאת שלוש פעמים, בעונת 2015/16. תומאס מולר, שכבש בעצמו ועבר את סך שעריו של תיירי הנרי במפעל עם 51, פרגן: “רוברט סחט את הפנדלים בעצמו וכבש, קשה להגן נגדו והוא אוהב את המשחק הפיזי. הפעם הוא היה יותר מעורב מהמשחק הראשון, שהתוצאה שלו לא הייתה אסון מבחינתנו”.