2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
השער שהבקיע קיליאן אמבפה במשחק הראשון בין ריאל מדריד לפאריס סן ז’רמן בשמינית גמר ליגת האלופות עלול להשליך ישירות על תקציב הבלאנקוס, ולגרום להם לאובדן של מיליונים. הגומלין ייערך הערב (רביעי, 22:00) ויכריע את זהות העולה לרבע גמר הצ’מפיונס, אך במקרה של הדחה, התקציב של הקבוצה של קרלו אנצ’לוטי ייפגע.
במועדון, בדומה לברצלונה, אגב, תכננו את התקציב של העונה בהתאם להכנסות שהקבוצה תקבל מהעפלה לכל הפחות לרבע גמר ליגת האלופות. לפי מסמך שפרסמו הלבנים באתר הרשמי שלהם, למועדון יש צפי להכניס 98.6 מיליון אירו העונה. עד כה, ההשתתפות בליגת האלופות הניבה לקבוצה מהבירה רווח של 39.24 מיליון (15.64 על השתתפות, 14 על חמישה ניצחונות ו-9.6 על העפלה לשמינית הגמר).
אם ריאל לא תעפיל לרבע הגמר, היא תאבד מיידית רווח של 10.6 מיליון אירו שאופ”א מעניקה לכל קבוצה שמגיעה לשלב הזה, ועוד הכנסה פוטנציאלית גדולה של 12.5 מיליון אירו על העפלה לחצי הגמר, 15.5 מיליון אירו על מקום שני ו-20 על זכייה. הסכומים הללו שהקבוצה עלולה לאבד יתווספו לכסף על זכויות שידור שיגיע לקבוצה אם תככב בשלבים הגבוהים של המפעל, כך שמדובר במכה של ממש עבור הלבנים במקרה של הדחה מוקדמת.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה בברנבאו
קיליאן אמבפה בברנבאו
קיליאן אמבפה בברנבאו
(אינסטגרם)
בתוך כך, ב’מונדו דפורטיבו’ פורסמו תנאי הסיכום הראשוני של קיליאן אמבפה בריאל מדריד. לפי התקשורת הקטלונית, במועדון הספרדי רגועים מכיוון שהשחקן הסכים לתנאים שהם הציבו לו, בדגש על תנאי אחד ומיוחד: כל הצעה שהכוכב הצרפתי יקבל, בין אם זה מפאריס סן ז’רמן או מכל מועדון אחר, לבלאנקוס תהיה זכות ראשונים לדעת על כך. לטענתם, ההסכם בניהם הוא הסימן המשמעותי ביותר לכך שאמבפה בדרך החוצה מפ.ס.ז’.
לראייה, במדריד טוענים שהצעת העתק שהוגשה לשחקן מהמועדון הצרפתי, שכללה משכורת עונתית של בין 50 ל-53 מיליון נטו לעונה, בנוסף לבונוס חתימה של 100 מיליון אירו נטו, עודכנה אצלם מיד עם הגשתה. במועדון מבירת ספרד בטוחים, שאם לא יקרה משהו דרמטי במיוחד מצידו, אמבפה ילבש את החולצה הלבנה החל מהראשון ביולי.