1 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
(רויטרס)
אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ושמונה משחקים בלי הפסד, ברצלונה תארח הערב (חמישי, 22:00) את גלאטסראיי בשמינית גמר הליגה האירופית ותנסה להשיג מקדמה לגומלין שייערך בשבוע הבא, יום לפני הגרלת רבע הגמר. בכלל מדובר בתקופה מאתגרת עבור צ'אבי ושחקניו כי אחרי שיחזרו מטורקיה יצפה להם הקלאסיקו מול ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו.
בינתיים, פרנקי דה יונג נשאל על הרכש בצל הדיווחים על ארלינג הולאנד ונוסייר מזראווי. "זה תמיד זמן טוב לבוא לבארסה, זה אחד המועדונים הגדולים בעולם ואפשר ליהנות מהסגנון שלנו", אמר ההולנדי במה שיכול להתפרש כמסר להולאנד, "אם נתחזק כמו שצריך, בעונה הבאה נוכל להתמודד על כל התארים. מזראווי? הוא שחקן טוב מאוד, אני לא יודע אם הוא יגיע".
דה יונג הוסיף: "אני לא יודע אם זו הגירסא הכי טובה שלי, אבל אתה תמיד יכול להשתפר. ביקורות? זה לא פוגע בי, אבל לפעמים אנשים בכלל לא צופים במשחקים ומאמינים כשעיתונאי אומר שלא שיחקתי טוב. צ'אבי מראה לי קטעי וידאו ממשחקים בשביל להשתפר - דברים כמו איך למקם את עצמי ולקבל את הכדור. אני מרגיש טוב פה ורוצה להישאר".
דה יונג דיבר גם על פדרי: "יש לו כישרון עצום, כשהוא משחק זה נראה שהכל בא לו בקלות. יש לנו הרבה שחקניות איכותיים בקישור, אני לא חושש מתחרות וזה סימן טוב עבור הקבוצה כשכל אחד מאיתנו יכול לפתוח". על היריבה אמר ההולנדי: "גלאטסראיי קבוצה טובה, אבל אנחנו משחקים בבית ואנחנו פייבוריטים".
גם צ'אבי אמר דברים דומים לשל דה יונג על הרכש כשנשאל על הולאנד: "זה תמיד זמן טוב לחתום בבארסה בגלל שזה המועדון הטוב בעולם ולא ראיתי אף שחקן שסירב לשחק כאן". המאמן הוסיף: "האם הסיטואציה הייתה שונה אם הייתי מגיע קודם? לא יודע, ז'ואן לאפורטה הוא נשיא אמיץ ומנהיג". על הארכות החוזים של גאבי ורונאלד אראוחו אמר המאמן: "לפעמים מו"מ נמשך, אבל זה תהליך וזה עניין של זמן". על הליגה האירופית אמר צ'אבי: "אני לא רואה את עצמנו כאחת הפייבוריטיות לזכייה, יש את סביליה וקבוצות נוספות".
מאמן בארסה התייחס גם לרונאלד קומאן: "היה לו סגנון אחר והיינו צריכים לשנות דברים שלקחו זמן". צ'אבי דיבר גם על מסי לקראת המשחק של פ.ס.ז' מול ריאל מדריד: "הוא כבר עשה פלאים לא רק בברנבאו, אלא בכל מקום. אני אצפה במשחק ומאחל בהצלחה לליאו ולניימאר".
מהסגל של בארסה ייעדרו גאבי שירצה עונש השעיה וגם דני אלבס, עבדה ופראן ז’וטגלה שלא רשומים בסגל לליגה האירופית. מרטין ברייתווייט כן נכלל בסגל ויעמוד לרשות צ’אבי.