1 צפייה בגלריה
יגיע לקאמפ נואו. אנדראס כריסטנסן
יגיע לקאמפ נואו. אנדראס כריסטנסן
יגיע לקאמפ נואו. אנדראס כריסטנסן
(רויטרס)
זה היה באוויר תקופה וכעת עושה רושם שזה בדרך להיות רשמי: אנדראס כריסטנסן יהיה הרכש הראשון של ברצלונה לעונת 2022/23. על פי העיתונאי המוערך, ניקולו שירה, הבלם הדני שמסיים את חוזהו בצ'לסי בקיץ הקרוב, החליט שלא להאריך אותו, העדיף את הצעת הקטלונים על פני אופציית באיירן מינכן ויחתום על חוזה לשלוש שנים. כמובן שהמעבר עצמו יתרחש רק בקיץ והשחקן יעמוד לרשות צ'אבי החל מהעונה הבאה.
כבר תקופה שכריסטנסן סומן על ידי ברצלונה, בין היתר כי הוא משתלב היטב באסטרטגיה של המועדון: בעוד יושקעו סכומים גבוהים בניסיונות להחתים את ארלינג הולאנד, יתר הרכש יהיה בעצם שחקנים שמסיימים חוזה - בדיוק כמו הדני.
כריסטנסן שיחגוג יום הולדת 26 בחודש הבא, הגיע לצ'לסי מברונדבי הדנית לפני כמעט עשור ובין לבין שיחק גם כמושאל בבורוסיה מנשנגלדבאך. הוא רשם בסך הכל 153 הופעות במדי הבלוז כשהוא כובש פעמיים ומבשל פעמיים נוספות. הוא זכה עם צ'לסי בליגת האלופות, בליגה האירופית, בסופרקאפ האירופי ובגביע העולם לקבוצות.
אחרי סגירת עסקת כריסטנסן, בארסה מעוניינת גם בחברו לצ'לסי, ססאר אספיליקווטה, כחלק מהשינויים שתעבור חוליית ההגנה לקראת העונה הבאה. סמואל אומטיטי וקלמן לנגלה צפויים לעזוב כשעל הפרק גם נוסייר מזראווי ומגן שמאלי. בין השמות שהוזכרו היו חוסה לואיס גאיה מוולנסיה ואלחנדרו גרימאלדו מבנפיקה, שגדל בבארסה.