2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים, שחקני בית"ר מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים, שחקני בית"ר מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים, שחקני בית"ר מאוכזבים
(חגי מיכאלי)
שחקני בית״ר ירושלים הגיעו להבנות עם הנהלת המועדון בנוגע לקיצוץ בשכרם – על פי המתווה עליו יחתמו השחקנים, הקיצוץ בשכרם ייחשב כהלוואה. שחקן שיעזוב בתום העונה הנוכחית יקבל החזר על הקיצוץ במספר תשלומים עד לסוף השנה 31.12.22. בעקבות הסיכום, משכורות חודש פברואר הועברו לשחקנים.
כמו כן, שחקן שיישאר במועדון יקבל החזר בתשלומים עד לתאריך ה 31.03.2023. במידה שיימכר שחקן במהלך הקיץ הקרוב או במהלך חלון העברות של חודש ינואר 2023, ההכנסות ממכירתו יועברו לשחקנים כחלק מהחזר ההלוואה. כמו כן השחקנים יקבלו את כספם חזרה לפי מתווה הכנסות.
מ-7 מיליון שקל הכנסה יזרימו לשחקנים כ-650 אלף שקל, מכ-15 מיליון שקל הכנסה עוד כ-650 אלף שקל, ומהכנסה של כ-20 מיליון שקל עוד כ-650 אלף שקל. בבית״ר הסבירו כי לא ניתן היה להתחייב להחזיר לשחקנים את ההלוואה (הקיצוץ) בפעימה אחת מכיוון שכל הכספים שמגיעים למועדון בעונה הבאה מהטוטו, מהטלוויזיה וממכירת כרטיסים, שמגיעים מידי חודש לחשבון הבנק של המועדון ולא בפעם אחת ולכן היה צורך לפרוס את ההחזר לשחקנים במספר פעימות.
עם החתימה על ההסכם מקווים כולם כי מעתה הצוות המקצועי ועד אחרון השחקנים יתרכזו במשימה החשובה של הקבוצה - להישאר בליגת העל.
יו"ר בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, אמר לאחר הסיכום: "בחודשים האחרונים ניסינו לעשות הכל על מנת למזער את הפגיעה בשחקנים ובמועדון. כמובן שהיינו מעדיפים לא להגיע לסיטואציה הזאת, אבל בסופו של דבר אני שמח על הסיכום ומעתה המטרה עד סוף העונה היא להישאר בליגה".
2 צפייה בגלריה
אלי אוחנה
אלי אוחנה
אלי אוחנה
(עמרי שטיין)
ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות, סיפר: “אני שמח שאחרי חודשיים של מו”מ ושיחות, הצלחנו להגיע לסיכום עם מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים ולשמור על שכר השחקנים כפי שהבטחנו. אני מאחל המון בהצלחה לבית״ר ירושלים בהמשך ורוצה להודות לעו״ד יעל ואודי שילוני”.