1 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)
ארלינג הולאנד ממשיך לייצר כותרות רבות למרות שהוא פצוע בתקופה האחרונה וגם לא עתיד לחזור לדשא בקרוב. ברצלונה, ריאל מדריד ומנצ’סטר סיטי אחריו והשתיים האחרונות מוגדרות כפייבוריטיות הגדולות לצרפו, אבל בקטלוניה לא מאבדים תקווה ולפי דיווח ב-’Le10sport’, שצוטט על ידי ‘מונדו דפורטיבו’ ו’ספורט’, לחלוץ דורטמונד יש תנאי חדש.
הנורבגי מסר לברצלונה שהוא יסכים להגיע לקאמפ נואו בחוזה קצר טווח. הקטלונים מתקשים להתנהל כרגע מבחינה כלכלית, אבל מוכנים לעשות מאמץ גדול עבור הכוכב. ההצעה של בארסה לא קרובה לזו של סיטי, אבל הולאנד יסכים לשכר מופחת כל עוד הוא יוכל לנהל מו”מ על תנאיו ברגע שהקבוצה של צ’אבי תשיג יציבות כלכלית.
כרגע, השחקן לא מוכן להתחייב לבארסה לטווח ארוך, אלא לשנתיים או גג שלוש, וברגע שהחוזה ייגמר, הוא יוכל להשיג חוזה חדש שיתאים לרמות השכר שהוא מצפה להן. בינתיים, דווח ב’ספורט’ שריאל מדריד השוותה את הצעת השכר של סיטי לכוכב: חוזה לחמש שנים ומשכורת של 12 מיליון אירו נטו לעונה.
במקרה של הבלאנקוס, הוא ירוויח גם 10 מיליון אירו נוספים בבונוסים, חלקם די קלים, מה שיעלה את משכורתו לכל הפחות ל-17 מיליון אירו (36 ברוטו, מה שהציעו לו בסיטי לפי ה’סאן’). בריאל בכל מקרה לא ממש מתלהבים לצרף את הולאנד בקיץ הנוכחי מכיוון שקיליאן אמבפה אמור להגיע וקארים בנזמה ו-ויניסיוס ג’וניור בכושר פנטסטי, אבל במועדון מבינים שיש פה הזדמנות חד פעמית.