3 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו חוגג
ביברס נאתכו חוגג
ביברס נאתכו חוגג
(רויטרס)
# ביברס נאתכו מצא גם הערב (חמישי) את הרשת, משחק שני ברציפות, והפעם הוא עשה זאת בשמינית גמר הקונפרנס ליג כשהעלה את פרטיזן בלגרד ליתרון 0:1 בדקה ה-13 מול פיינורד. לצערו של קפטן נבחרת ישראל, הוא נפצע במהלך הבעיטה לשער בגלל היתקלות עם שחקן יריב, סימן חילוף עוד ברגע החגיגה ויצא מהמשחק מיד.
בהיעדרו, פיינורד חגגה בהמשך. ההולנדים הביסו 2:5 בסיום במשחק החוץ והשיגו מקדמה חשובה לקראת הגומלין הביתי בשמינית גמר הקונפרנס ליג. כעת, בפרטיזן ימתינו לגלות מה באשר לפציעתו של הקשר הישראלי ומהי חומרת הפגיעה.
# עוד בקונפרנס, אלי דסה השלים 90 דקות במדי ויטסה, שהפסידה בביתה 1:0 לרומא במשחק הראשון בשמינית. סרחיו אוליברייה נהנה מבישול של ניקולו זאניולו ועשה את ההבדל בהתמודדות (45). אותו אוליברייה גם ספג שני צהובים בתוך 9 דקות בהמשך והורחק (79), אך ויטסה לא הצליחה לנצל זאת ולחזור למשחק. מגן נבחרת ישראל וחבריו ינסו להפתיע בגדול ולהפוך את התוצאה בגומלין באיטליה.
3 צפייה בגלריה
אלי דסה
אלי דסה
אלי דסה
(האתר הרשמי של ויטסה)
תוצאות נוספות במשחק הראשון בשמינית גמר הקונרפרס ליג: פאוק סלוניקי – גנט (יונס מלדה ישב על הספסל ולא שותף) 0:1 סלביה פראג – לאסק 1:4 בודו גלימט – אלקמאר 1:2 לסטר – ראן 0:2 (אוראל גרינפלד שפט) מארסיי – באזל 1:2
# ליגיונר אחר ששיחק הערב, הרחק ממאבקי הקונפרנס, הוא דיא סבע. החלוץ פתח בהרכב של אל נאסר, שספגה הפסד 2:1 כואב ודרמטי. קבוצתו של הישראלי הוליכה 0:1, אך ספגה פעמיים אחרי הדקה ה-90 ובסופו של דבר נכנעה 2:1 לבאני יאס. סבע, שהוחלף בדקה ה-94, רשם את הופעתו ה-20 העונה בכל המסגרות עם קבוצתו, כאשר במאזנו עשרה שערים (שמונה מהם בליגה) ועוד שישה בישולים. הפעם, הוא לא הצליח למנוע הפסד כואב מקבוצתו.
בעקבות ההפסד, במסגרת המחזור ה-19 של הליגה באיחוד האמירויות, אל נאסר עלולה לאבד את המקום השמיני בטבלה והתרחקה עוד יותר מחבורת הצמרת הגבוהה. ראיין מנדס סידר יתרון לאל נאסר (18), אך היא נותרה בעשרה שחקנים מהרחקתו של מוחמד פאוזי ארבע דקות לאחר מכן וזה סיבך אותה בהמשך. איסק ת’לין איזן בפנדל (90) ולאחר מכן סאסה איבקוביץ’ קבע מהפך (92).
3 צפייה בגלריה
דיא סבע
דיא סבע
דיא סבע
(האינסטגרם הרשמי של אל נאסר)