2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(רדאד ג'בארה)
ערן זהבי אומנם לא פתח אמש (חמישי) במשחק שמינית גמר הקונפרנס ליג של פ.ס.וו איינדהובן מול קופנהאגן, אך הישראלי שעלה מהספסל היה זה שהציל בסופו של דבר את קבוצתו מהפסד, אחרי שקבע 4:4 משוגע מול הדנים עם שער דרמטי בדקה ה-85. לאחר המשחק, מספר 7 התייחס להחלטה של רוג’ר שמידט לא לפתוח איתו ב-11.
“אני לא רוצה להתייחס להחלטות של המאמן, קודי גאקפו הבקיע שער נפלא בתור חלוץ, כך שתמיד קל לדבר אחרי על מה שלא הלך טוב”, הסביר החלוץ הישראלי לתקשורת ההולנדית. “אני חושב שבחצי השני הרוח שלנו השתנתה, נתנו הכל, נלחמנו ועכשיו הפנים לגומלין בדנמרק”.
עוד הוסיף זהבי: “התוצאה הזו מאכזבת כי אנחנו תמיד רוצים לנצח בבית, אבל אחרי שנקלענו לפיגור 3:1 הצלחנו לחזור. היה משחק משוגע ואני חושב שלקהל זה תמיד נחמד לראות הרבה שערים”.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
(הטוויטר הרשמי של איינדהובן)
ב-’Voetbal’ ההולנדי, זהבי זכה לציון 6.5, אחד מהגבוהים במדי הקבוצה שלו, ונכתב עליו: “נכנס בתחילת המחצית השנייה וקבע את תוצאת הסיום. אחרי הכניסה שלו, פ.ס.וו השתפרה בהתקפה. זהבי כבש את השוויון האולטימטיבי, אבל יש הרבה אי ודאות לקראת הגומלין בדנמרק”. ב-’ED’ הוסיפו: “ערב אירופי משוגע, פ.ס.וו תצטרך לעבוד קשה בגומלין”.