1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר מעודדים באימון
אוהדי בית"ר מעודדים באימון
אוהדי בית"ר מעודדים באימון
(באדיבות לה פמיליה)
טירוף בבית וגן באימון של בית״ר ירושלים לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני. 400 אוהדים הגיעו למתחם האימונים של הצהובים-שחורים מהבירה ודחפו את השחקנים, בידיעה שניצחון מפתיע על המוליכה והאלופה יקנה לקבוצה של יוסי אבוקסיס שלוש נקודות יקרות מאוד רגע לפני פתיחת הפלייאוף התחתון.
האוהדים, שלא מרימים ידיים למרות העונה הקשה והגיעו לאימון למרות הקור הירושלמי העז, שרו, עודדו ודרבנו לקראת המשחק החשוב. רוב האוהדים שהגיעו הם חברי ארגון ‘לה פמיליה’ שהעבירו מסר לשחקנים: ״אומנם חיפה ראשונה וכל ההימורים והתחזיות הולכים לקראתם, אבל אנחנו בית״ר וכולם כולל כולם צריכים להפנים את זה״.

מבצע העמותה ל”הצלת המועדון” יוצא לדרך

בתום שבועות של הכנות, עמותת אוהדי בית"ר ירושלים 'מדליקים את המנורה' תצא לדרך עם גיוס חירום לצורך מה שראשיה מכנים “הצלת המועדון”. כחלק מהמבצע יושק מנגנון ההתרמות תוך יצירת מעורבות ושותפות מלאה של הקהל, ביחד עם רוכש/ קבוצת רוכשים עתידית.
בעמותה חברים בין היתר אבנר נתניהו, בנו של יו”ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, יועץ התקשורת נדב שטראוכלר, עו"ד שקמה בדש, עו"ד גילי עוזרי ועוד. את המהלך ילוו גם אנשי מקצוע שכולם אוהדי הקבוצה. את הליווי המשפטי מספק משרד עו"ד ריינמן ושות' בבעלות אוהד הקבוצה, עו"ד אבישי ריינמן.