2 צפייה בגלריה
בירם כיאל וגד עמוס חוגגים
בירם כיאל וגד עמוס חוגגים
בירם כיאל וגד עמוס חוגגים
(איציק בלניצקי)
הרבה זמן לא זכרו בבני סכנין שמחה כזאת כמו שהייתה אתמול (שבת) לאחר הניצחון 0:1 על מכבי פ"ת שהבטיח את הכרטיס לפלייאוף העליון. להוציא את ההפסד הראשון שלו מול אשדוד אחרי יומיים של אימון בלבד במקום שרון מימר, חיים סילבס, עם מאזן מרשים של חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, הצליח להביא את סכנין לאן שהרבה מאמנים נכשלו בשנים האחרונות. סילבס, מן הסתם הוא הפייבוריט של מוחמד אבו יונס להמשיך עונה נוספת ונראה שהצדדים יפגשו על מנת לסגור את החוזה על הצד הטוב ביותר.
אבל עם כל הכבוד לחיים סילבס הרי שהאיש והגיבור האמיתי של הקבוצה, כפי שאומרים בסכנין, הוא בירם כיאל שהצליח בתקופה קצרה מאז חזר ארצה להפוך סטנדרטים במועדון. מעבר ליכולת הגבוהה שלו במגרש הקשר מוכיח מנהיגות גם מחוץ לחדר ההלבשה. “השגנו את המטרה הראשונה והעיקרית שלנו והשגנו אותה בניצחון ובסטייל”, סיכם כיאל. “ידענו שאנחנו בפלייאוף כבר בשבוע שעבר אבל רצינו לנצח ולהיכנס כמו גדולים לפלייאוף העליון”.
הקשר המשיך: “אני חייב להגיד מילה טובה להנהלה שגם בתקופה פחות טובה חיזקה אותנו ברגע משבר ובסוף זה השתלם. יש לנו חדר הלבשה מאד מגובש שבשקט עשינו זאת. מגיע לצוות המקצועי בראשותו של חיים סילבס כל הקרדיט. מגיע לחיים להמשיך,.חיים השיג את המטרה. השחקנים מאד אוהבים ומכבדים אותו, אני מקווה מאד שימשיך".
"סכנין זה מועדון בעל מסורת שמשלב דו קיום ומייצג את החברה הערבית. יש המון עניין סביב הקבוצה”, הוסיף כיאל. “המטרות? רק אנחנו, השחקנים והצוות נקבע לאן הקבוצה תלך. יש עוד מטרות כמו זו שנשפיע מי תזכה באליפות. אפשר להגיע לאירופה דרך המקום הרביעי. אנחנו נסמן יעדים מקום רביעי זה בהחלט יעד מסומן".
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס מרוצה
חיים סילבס מרוצה
חיים סילבס מרוצה
(איציק בלניצקי)