2 צפייה בגלריה
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
(רויטרס)
בצ’לסי עדיין יש הרבה חוסר ודאות אחרי הסנקציות שהוטלו על רומן אברמוביץ’. ההצגה חייבת להימשך ואלופת אירופה תארח היום (ראשון, 16:00) את ניוקאסל, שנמצאת בכושר מצוין. בינתיים, ב’דיילי מייל’ האנגלי מדווחים שלא פחות מ-300 גורמים שונים מעוניינים ברכישת הקבוצה, שתוכל להרשות לעצמה לשלם לשחקניה את המשכורות בגובה 28 מיליון ליש”ט שמגיעות להם עד סיום העונה בזכות כספי זכויות השידור.
אחד המועמדים להפוך לבעלים החדש של צ'לסי הוא ניק קנדי שמנהל שיחות עם משקיעים אחרים כדי שאלה יצטרפו אליו להצעת הרכישה. דוברו אף הבהיר: "אכפת לו מאוד מעתיד המועדון ואם ההצעה שלו תתקבל, הוא יקצה מקום בהנהלה לנציג של האוהדים. הוא גם ישמח לתרום למועדון בטווח הקרוב".
בנוסף על כך, מפרסמים כי אברמוביץ’ כבר פועל בעקבות הנכסים שעדיין ברשותו. לפי הפרסומים, כדי למנוע החרמה, האוליגרך העביר את יאכטת הענק שלו, באורך של 139 מטרים, מנמל ברצלונה למונטנגרו, אשר לא חלק מהאיחור האירופי ולכן הסנקציות לא יופעלו נגד הנכס שברשותו שם.
לא פשוט לראות חנות אוהדים סגורה, אבל זו המציאות של אוהדי צ’לסי. אחרי שהופעלו סנקציות נגד המועדון, בבלוז הציבו שלט על דלת החנות הסגורה ובה נכתב: “אוהדים יקרים, החנות הזו סגורה. אנו מתנצלים”. בנוסף, גם העמדה שבה ניתן לרכוש כרטיסים, סגורה לקהל הנרחב.
2 צפייה בגלריה
השלט בכניסה לחנות של צ'לסי
השלט בכניסה לחנות של צ'לסי
השלט בכניסה לחנות של צ'לסי
(רויטרס)
המאמן תומאס טוכל התייחס למצב הלא פשוט של הקבוצה: “אני שמח להיות חלק מהמועדון הזה, אני עדיין מאוד שמח ואני מקווה שזה לא ישתנה. לא היה כתוב לי בשום חוזה שאני יכול לבזבז סכומים כאלה ואחרים על רכש או שאחתים שחקנים מסוימים. אין לי יכולת לחזות את העתיד. אין כרגע פתרון אחר חוץ מלחשוב יום אחרי יום מה עושים”.
הגרמני הוסיף: “אני סומך על עצמי שאוכל להתרגל לכל השינויים שיהיו, סומך על היכולת שלי להשפיע על קבוצות. אני מאמן כדורגל ולא פוליטיקאי. אנחנו לא צריכים שאנשים ירחמו עלינו, אני עושה את ההחלטות שלי ומודע להן, אז אני יכול לחיות עם ההשלכות. אנחנו בתקופה מורכבת וצריכים את הקהל איתנו, ניצחונות יעזרו לנו לצלוח את התקופה הקשה הזאת”.