1 צפייה בגלריה
אליפות קלילה
אליפות קלילה
אליפות קלילה
(הטוויטר של ברצלונה)
בעוד קבוצת הגברים של ברצלונה רחוקה מהיריבה המושבעת, ריאל מדריד, שמוליכה את הליגה הספרדית, לקבוצת הנשים של המועדון יש חיים הרבה יותר קלים. אלופת אירופה המשיכה לדרוס גם היום (ראשון) בצהריים וזכתה באליפות בסטייל עם 0:5 מוחץ על לא אחרת מאשר ריאל.
אחרי 23 ניצחונות מ-23 המחזורים הראשונים והפרש שערים דימיוני של 6:131, בארסה לא נתקלה בקשיים מיוחדים ושמרה על המאזן המושלם בדרך לאליפות שביעית ושלישית ברציפות. את החגיגות של השחקניות בבלאוגרנה ראו 5,430 צופים שהגיעו לאצטדיון יוהאן קרויף במה שהפך לשיא חדש, וזאת למרות שבאותו אצטדיון משחקת גם בארסה ב' (גברים).
בין לבין, ריאל שרדה קצת יותר מ-40 דקות עם שער נקי לפני שהגיע המבול. הזוכה בכדור הזהב, אלכסיה פוטייאס, העלתה את בארסה ליתרון בדקה ה-41 אחרי שקיבלה את הכדור על סף הרחבה וכבשה בעזרת ההגנה הלבנה. שתי דקות חלפו ופאטרי גיחארו הקפיצה את הכדור לאלכסיה, שהשתלטה עליו בצד שמאל של הרחבה, חתכה למרכז והשלימה צמד.
רבע שעה בתוך המחצית השנייה, פאטרי הוסיפה גם שער - ועוד איזה שער: הכדור הגיעה אליה מחוץ לרחבה והיא בעטה טיל לחיבורים, כבר 0:3 לבארסה. חמש דקות לאחר מכן, דריבל של הקיצונית קרוליין גרהאם הנסן באגף הימני הסתיים בכדור רוחב ושער עצמי של באבט פטר הגרמניה. מי שנעצה את המסמר האחרון בארון של ריאל היא ג'ני הרמוסו שבעטה לרשת מתוך הרחבה אחרי בישול של אלכסיה.
בעוד בברצלונה חגגו את הזכייה באליפות, לשחקניות ריאל תהיה הזדמנות להשיב את הכבוד מול היריבה בהמשך החודש כשהקבוצות ייפגשו לקלאסיקו ברבע גמר ליגת האלופות. המשחק הראשון ייערך באצטדיון אלפרדו די סטפנו במדריד והגומלין בקאמפ נואו - משחק שהוא סולד אאוט כבר מזמן.