1 צפייה בגלריה
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
(רויטרס)
בסוף השבוע האחרון, הנהלת הפרמייר ליג פסלה את רומן אברמוביץ’ מהבעלות על צ’לסי. לא מעט סנקציות הוטלו עליו ועל הקבוצה, אבל בינתיים בתקשורת האנגלית חושפים צד לא פחות מעניין של האוליגרך הרוסי, שלפי דיווחים יוצא בסתר עם אלכסנדרה קורנדז’וק, כוכבת טלוויזיה בת 25 מתחילת השנה. ה”שוס”? היא אוקראינית.
“זה אירוני שאברמוביץ’ מקושר לאישה מאוקראינה אחרי שהודח מתפקידו בעקבות קשריו עם ולדימיר פוטין”, אמרו באנגליה, “קל לראות מה הוא מוצא בה ונראה שמערכת היחסים הזאת מתוחזקת כבר כשנה”. ב’סאן’ טענו שקורנדז’וק ייסדה מכון ליוזמות מוזיקליות, שעוזר להתפתחות הקריירה של מוזיקאים צעירים שאפתנים.
בעבר ניסתה את מזלה כשחקנית וגם שימשה כדוגמנית במספר קמפיינים. בתקשורת האנגלית טענו שלא קיים יותר מדי מידע עליה, אבל טענו שיכול להיות שהיא בתו של סגן הנשיא של בנק רוסי גדול. על אמה ואחיה אין פרטים.
אברמוביץ’ היה נשוי בעבר שלוש פעמים והוא אב לשבעה ילדים. ב-1987 התחתן לראשונה והתגרש רק שלוש שנים לאחר מכן. ב-1991 התחתן בשנית והביא חמישה ילדים עם אשתו השנייה. ב-2007 התגרש, ואחרי שנה התחתן בפעם השלישית עם אשתו האחרונה, עמה סיים את היחסים ב-2017.