1 צפייה בגלריה
סודאקוב ואשתו ליסה. בימים טובים יותר, וגם בבונקר
סודאקוב ואשתו ליסה. בימים טובים יותר, וגם בבונקר
סודאקוב ואשתו ליסה. בימים טובים יותר, וגם בבונקר
(צילום מסך)
המשבר באוקראינה הולך ומחריף ככל שחולפים ימי הלחימה. הפלישה הרוסית כמובן משפיעה גם על הספורט המקומי ולמרות ההרשאה של פיפ”א להחתים שחקנים מאוקראינה, המצב לא פשוט עבור אלה שתקועים בביתם. אחד כזה הוא גאורגי סודאקוב, קשרה ההתקפי בן ה-19 של שחטאר דונייצק.
פרננדו ולנטה, מאמן הקבוצה הצעירה של שחטאר, סיפר על השחקן: “הוא הכישרון הכי גדול שאימנתי בחיי. חתם לאחרונה על חוזה עד 2026 עם שחטאר, בן אדם פנטסטי שגם מצפה לבת מאשתו ליסה”. המאמן, שפרסם זאת ברשתות החברתיות, צירף גם תמונה של סודאקוב כשלצידו אשתו ההריונית בבונקר. “אני בוכה ומתפלל עבור הזוג הזה. עם יושבים בבונקר בגלל מלחמה חסרת טעם, הלב שלי שבור”.
עוד הרחיב ולנטה: “הוא שחקן עם פוטנציאל עצום, הוא יכול לשחק בברצלונה או במנצ’סטר סיטי, הוא הכי טוב שראיתי בחיי בגיל הזה, אבל תקוע בבונקר. במכשיר הנייד שלי יש תמונה שלו ושל אשתו מלפני הלחימה כשהם עומדים מחובקים. כעת כשאני רואה את שניהם בבונקר זה שובר לי את הלב ויש לי דמעות בעיניים. הוא סיפור המלחמה שלי, שחקן נבחרת שנמצא במצב הזה”.
סודאקוב, שגדל בלוהנסק, הגיע לשחטאר ב-2017 ורשם כבר 18 הופעות בקבוצה הבוגרת. אחרי ששיחק בקבוצות הצעירות של נבחרת אוקראינה, הקשר רשם גם שלושה משחקים עבור הבוגרת ומסומן כאחד מכישרונות העתיד של החבורה הלאומית.