1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(רדאד ג'בארה)
יוזמה מבורכת. בית”ר ירושלים, בשיתוף משרד התרבות והספורט, משרד העלייה והקליטה וחברת אריאל, המפעילה את אצטדיון טדי, אירחה הערב (שני) 15 ילדים באצטדיון טדי, כאשר מדובר בפליטים מהמלחמה באוקראינה אשר הגיעו לישראל.
הילדים שהגיעו למשחק קיבלו שי מהמועדון, ומנכ”ל ביתר ירושלים, מוני ברוש, אמר: “אנו שמחים לתת כמה רגעי נחת לילדים שסבלו כל כך הרבה בשבועות האחרונים. אנו נמשיך ונלווה את הילדים ככל שיצטרכו ומקווים שבקרוב יוכלו לחזור לשגרה”.
גם שר התרבות והספורט, חילי טרופר, בירך: “ביקורם של הילדים מאוקראינה הערב באצטדיון טדי מרגש ומעלה חיוך. זו חובתנו לדאוג לפליטים האוקראינים שהגיעו לישראל ואין מקום מפלט טוב יותר מאשר מגרש הכדורגל. תודה לכל השותפים למהלך”.
שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו שטה, התייחסה גם כן למהלך: “מאז שעלו הילדים המתוקים, ממשלת ישראל עושה הכל על מנת לתת להם את המעטפת וההרגשה כי הגיעו הביתה. התרגשתי לראות את מאות האזרחים שהתגייסו לשמח את הילדים החמודים, שעלו כזכור ללא עורף משפחתי. אני מודה לבית״ר ירושלים ואצטדיון טדי על קבלת הפנים החמה לישראל, ואנחנו שמחים כי עכשיו הם נמצאים במקום בטוח, הרחק מהמלחמה”.