3 צפייה בגלריה
ריצ'מונד בואצ'י פצוע
ריצ'מונד בואצ'י פצוע
ריצ'מונד בואצ'י פצוע
(רדאד ג'בארה)
אכזבה גדולה בבית״ר ירושלים אחרי ההפסד 1:0 למכבי חיפה. התחושה היא שלא הגיע לירושלמים להפסיד. לקראת משחקי הפלייאוף, שואבים בקבוצה ביטחון ואופטימיות נוכח היכולת במשחק אתמול. גם במכבי חיפה הודו שהיה קשה לשחק מול בית״ר ושהקבוצה של יוסי אבוקסיס הייתה טובה מהאלופה במחצית השנייה.
אבוקסיס מודאג מאוד ממצב הפציעה של ריצ’מונד בואצ׳י שאמר לאנשי הצוות שהרגיש שמשהו זז לו בקרסול. בינתיים, תוצאת הצילום של רגלו של החלוץ התקבלה ומעלה חשד לשבר בקרסול. בואצ’י, שקיים חשש שסיים את העונה, עבר צילום רנטגן בקרסול ונדרש לבקשת הרופא לעבור גם בדיקת CT. גם ניב זריהן נפצע אתמול והתלונן על כאבים בברך, עוד דאגה ליוסי אבוקסיס לפני המאבקים על החיים של בית״ר בליגה.
אבוקסיס אמר: ״התוצאה אתמול מתסכלת מאוד, אנחנו עכשיו עם הראש במאבקי הפלייאוף התחתון. לא ויתרנו גם אחרי שחיפה הובילו עלינו, ניקח את הדברים הטובים וננסה לתקן מה שלא היה טוב. השחקנים בכל משחק נותנים מאה אחוז ואין לי טענה. אנחנו לא כובשים וזו מבחינתי הבעיה. נצא חזקים מהמשחק אתמול ומאמין שנתאושש״.
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(רפי בן חקון)
כאמור, בצוות המקצועי מודאגים שהקבוצה לא כובשת למרות שהשחקנים מגיעים למצבים. ״נצטרך לשבור את הראש כדי למצוא פתרון לנושא של הבקעת שערים. אתמול הגענו למצבים אבל לפעמים הלחץ מכריע. עדיין לא מאוחר, הכול עדיין תלוי בנו, יש לנו את הקהל שזה יתרון על פני קבוצות אחרות״, אמרו בבית וגן.
השחקנים מספרים שהם בטוחים שהדברים ייראו אחרת במשחקי הפלייאוף. אוראל דגני אמר: ״אנחנו שואבים אופטימיות כי אנחנו נראים טוב, אנחנו נשפר את נושא ההבקעות, רואים שאנחנו נראים טוב יותר במשחקים האחרונים, אנחנו אופטימיים ומאמינים שכולנו יחד נעשה את זה ונישאר בליגה. נבוא בגישה שנותנים הכול על המגרש, בכל אימון, אני מאמין שנעשה את זה. קבוצה עם סגל כמו שלנו צריך ויכול להשאיר את הקבוצה בליגה. יש לנו מספיק שחקנים מנוסים, גם כאלה שהיו בקרבות תחתית, אנחנו מאמינים בעצמנו, נעשה הכול על מנת לצאת מהמצב שבו אנחנו נמצאים״.
3 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני מול אוראל דגני
מוחמד אבו פאני מול אוראל דגני
מוחמד אבו פאני מול אוראל דגני
(רפי בן חקון)
על הגול שספגה בית״ר אתמול מצ׳יבוטה: ״מעצבן מאוד, סתם, שני שחקנים יצאו הצידה, היה חור באמצע והוא ניצל את המצב הזה ובעט, הוא ניסה להוציא רוחב. אנחנו משלמים על הקטנות, ככה זה, בגלל זה אנחנו במצב שבו אנחנו נמצאים. הקהל מבין את המצב והם תומכים בנו, הם באו לאימון ועשו אווירה טובה וגם אתמול בטדי, אנחנו נצטרך אותם עד הסוף איתנו״.