1 צפייה בגלריה
ממפיס דפאיי חוגג
ממפיס דפאיי חוגג
ממפיס דפאיי חוגג
(רויטרס)
ברצלונה חווה תחייה מחודשת. לאחר שהעונה נראתה כבר גמורה מבחינת הקטלונים, הגיע צ’אבי ולאחר זמן הסתגלות קצר, המאמן החדש עושה פלאים כשתחתיו הקבוצה מציגה לאחרונה יכולת שמזכירה את ימיה הגדולים. כעת, היכולת הטובה מובילה גם לצרות טובות מבחינת הספרדי, שפתאום מוצא את עצמו עם מספר רב של שחקניו התקפה שרוצים להוכיח את עצמם. העומס בהתקפה ככל הנראה יוביל את בארסה להיפרד מחלק מהשחקנים בקיץ, כאשר הראשון למצוא את עצמו בחוץ עשוי להיות ממפיס דפאיי, כך דווח הבוקר (שלישי) ב’אס’.
ההולנדי שרק הגיע בקיץ האחרון לקאמפ נואו זוכה להתעניינות מטוטנהאם, שאף כבר הגישה עליו הצעה רשמית לבלאוגרנה לפי העיתונאי ג’רארד רומרו. ממפיס מוצא את עצמו כעת בסיטואציה בעייתית כאשר חזר מפציעה ארוכה ובזמן הזה המועדון צירף שחקני התקפה חדשים בניהם פייר-אמריק אובמיאנג, פראן טורס ואדאמה טראורה שזוכים לעדיפות ביחס אליו ברוטציה. החלוץ אמנם כבר הספיק לכבוש עשרה שערים העונה, אך הפציעות וחוסר היציבות שלו עשויות לגרום למתאו אלמני לראות בכך אופציה להרוויח כסף ולשקול בחיוב את ההצעה של התרנגולים.
ברצלונה שחווה קשיים כלכליים תצרך לפנות מקום בתקרת השכר על מנת להחתים שחקנים נוספים בקיץ, כאשר עזיבה של ממפיס עשויה לתת למועדון אוויר לנשימה מהבחינה הזאת. יחד עם זאת, השחקן בקושי זכה להזדמנות להוכיח שהוא ראוי להרכב הראשון תחת שרביטו של צ’אבי ולכן לקטלונים אין עדייו תשובה חד משמעית. בינתיים, בארסה עדיין לא הגיבה להצעת הספרס.