1 צפייה בגלריה
ההדמיה של אצטדיון ספוטיפיי קאמפ נואו
ההדמיה של אצטדיון ספוטיפיי קאמפ נואו
ההדמיה של אצטדיון ספוטיפיי קאמפ נואו
(האתר הרשמי של ברצלונה)
אחרי תקופה ארוכה של משא ומתן בין הצדדים, הערב (שלישי) זה סוף סוף הפך לרשמי: ברצלונה חתמה על חוזה חסות בומבסטי מול ספוטיפיי, ענקית שירות המוזיקה הדיגיטלי. במסגרת ההסכם החברה צפויה להעביר למועדון 280 מיליון אירו בשלוש שנים, במה שיהפוך להסכם החסות הגדול אי פעם עבור קבוצת כדורגל. ב-3 באפריל תתקיים ישיבת מועצת המנהלים של בארסה כדי לבצע את הליך ההצבעה האלקטרוני ולפרסם את הפרטים הלוגיסטיים.
החל מהעונה הבאה (1 ביולי), סמל ספוטיפיי יתנוסס על חולצות קבוצות הגברים והנשים למשך ארבע העונות הבאות, וכן על חולצות האימון במקום סמל ‘ראקוטן’. בנוסף, אצטדיון הקאמפ נואו, שעבודות השיפוץ שלו צפויות להסתיים ב-2025, יקבל את שם החברה וייקרא “ספוטיפיי קאמפ נואו” כשמדובר בפעם הראשונה שבה האצטדיון המיתולוגי ימותג מחדש.
הסכם החסות העצום, שכאמור הינו הגדול בתולדות הכדורגל, יסייע מאוד לקטלונים במסע הרכש המתוכנן לקיץ, במטרה לשוב לימי הזוהר הגדולים. ייתכן כי צעד זה אף יהיה מה שיוביל את ארלינג הולאנד לברצלונה בסופו של דבר.
נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה, אמר: “אנו נרגשים להכריז על שותפות חלוצית עם חברה בעלת שם עולמי כמו ספוטיפיי. שותפות זו תאפשר לנו להמשיך לקרב את המועדון לאוהדיו ולגרום להם להרגיש, יותר מתמיד, חלק ממשפחת בארסה. השילוב של שתי חוויות ייחודיות כמו בידור וכדורגל, יאפשר לנו להתחבר לחדשים קהלים ברחבי העולם. האיחוד הזה הוא צעד נוסף בדרכנו לעידן חדש, שבו אנחנו ממשיכים להראות את האופי החדשני והחיפוש המתמיד אחר מצוינות שכה מאפיין את בארסה, תכונות שהופכות את המועדון למיוחד בעולם”.
אלכס נורסטרום, מנהל העסקים הראשי של החברה, סיפר: "אנחנו יותר מנרגשים לצאת לדרך עם השותפות עם מועדון הכדורגל ברצלונה שיפגיש בין עולמות המוזיקה והכדורגל. החל מיולי, שיתוף הפעולה שלנו יציע במה גלובלית לאמנים, שחקנים ואוהדים בספוטיפיי קאמפ נואו. אנו נרגשים ליצור הזדמנויות חדשות להתחבר לבסיס האוהדים העולמי של מועדון הכדורגל ברצלונה. המשימה של ספוטיפיי היא לממש את הפוטנציאל היצירתי של אמנים ולאפשר להם להתפרנס מהאמנות שלהם. אנחנו מאמינים, ששותפות זו תסלול את הדרך להגשים את המשימה באופן ייחודי, מלא דמיון והשפעה”.