2 צפייה בגלריה
בקרוב יהיה לצ'לסי בעלים חדש?
בקרוב יהיה לצ'לסי בעלים חדש?
בקרוב יהיה לצ'לסי בעלים חדש?
(רויטרס)
בזמן שהיא מרוכזת בהכנות למשחק מול ליל, צ'לסי קיבלה חדשות טובות שאולי יוציאו אותה בקרוב לדרך חדשה: משפחת ריקטס, שמחזיקה בבעלות על קבוצת הבייסבול, שיקאגו קאבס, החליטה לשתף פעולה עם המיליארדר קן קריפין, כדי להגיש הצעת ענק משותפת לרכישת המועדון הלונדוני, כך דווח היום (רביעי) ב'סקיי'.
לפי הפרסום, ההצעה הרשמית תוגש בקרוב והיא עשויה לכלול משקיעים נוספים. "משפחת ריקטס מאשרת שהיא תוביל קבוצת השקעה שתגיש הצעה פורמלית לרכישת צ'לסי ביום שישי", נמסר מהדובר שלה, "המשפחה ושותפיה מבינים את החשיבות של השקעה למען הצלחה על המגרש, תוך כדי מתן כבוד למסורת של המועדון, האוהדים והקהילה".
יש לציין שהשנים האחרונות היו מהמוצלחות בתולדות הקאבס: הם זכו בוורלד סיריז ב-2016 (לראשונה מאז 1908) והשלימו שיפוץ מאסיבי באצטדיונם הביתי, ריג'לי פילד, בעלות של מיליארד דולר. גורם אף סיפר שמדובר בשיפוץ היקר בתולדות ארה"ב כשמדובר באצטדיון בבעלות פרטית ולפי ההערכות בצ'לסי יכולים לצפות לגישה דומה עם סטמפורד ברידג', אם אכן הצעת הרכישה תתקבל.
2 צפייה בגלריה
סטמפורד ברידג'
סטמפורד ברידג'
סטמפורד ברידג'
(רויטרס)
אגב, משפחת ריקטס התעניינה ברכישת צ'לסי עוד ב-2018 ואף הגישה הצעה בזמנו. היא גם התעניינה באותה שנה ברכישת מילאן. ימים יגידו אם שיתוף הפעולה הזה יוליד את הרוכשים החדשים של צ'לסי.
בעניין אחר, העיתונאי הגרמני כריסטיאן פאלק דיווח כי אנתוניו רודיגר, שעתידו לא היה מובטח בבלוז, כבר הגיע לסיכום לגבי תנאיו האישיים בקבוצה, אך בשל הסנקציות המגעים הופסקו. ריאל מדריד, פאריס סן ז’רמן, יובנטוס ומנצ’סטר יונייטד עוקבות מקרוב ומעוניינות בבלם הגרמני.
כמו כן, ב’סקיי ספורטס’ דווח שהבלוז לא יוכלו להכניס אוהדים למשחקי הבית שלהם בליגת האלופות לפחות עד סיום העונה כחלק מהסנקציות שהוטלו על רומן אברמוביץ’. גם אם צ’לסי תעבור את ליל, היא תארח את המשחק ברבע ופוטנציאלית גם את המשחק בחצי ללא קהל ביתי.