2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
(איציק בלניצקי)
שביעות רצון במכבי תל אביב מהניצחון 89:93 אתמול (רביעי) על עירוני נס ציונה משחק השלמה מהמחזור ה-14 של ליגת העל. הניצחון שיפר את מאזנה של האלופה ל-12 ניצחונות אל מול 7 הפסדים, יחד עם זאת אנשי הקבוצה יצאו בתחושה שלאור הדרך שהמשחק התנהל כמעט לכל אורכו הם לא היו צריכים להסתבך בסוף המשחק. החבורה בצהוב שהייתה אמורה במקור לשחק מול אוניקס קזאן תשחק בשבוע הבא בראשון מול הפועל גליל עליון, בשלישי מול מילאנו ובחמישי מול ריאל מדריד.
הצהובים-כחולים הגיעו למשחק עם חששות ורגע לפני פתיחת המשחק הודיעו במועדון כי רומן סורקין וג'ון דיברתולומאו לא ייקחו חלק במשחק היות והם לא חשים בטוב, הרוטציה שהתקצרה בשני שחקנים ישראלים יצרה כאמור דאגה בקרב אנשי המועדון שציינו שהיא גם הובילה להרכבים שלא הרבו לשחק עד כה. לאחר המשחק וההסתבכות החמיאו לדריק וויליאמס שקלע שלשות חשובות, שלמעשה הבטיחו את הניצחון על קבוצתו של ליאור ליובין.
"קל יותר כשיש את סקוטי ווילבקין ואת ג’יימס נאנלי שבאו ולקחו את זה על עצמם", אמרו בסביבת הקבוצה על השניים שקלעו 46 נקודות משותפות ושיתפו פעולה נהדר מה שלא נעלם מעיניהם של אנשי הקבוצה, שהוסיפו כי "הכדור זז יפה" בהתייחסות ל-26 האסיסטים. 13 אגב מסרו ווילבקין (9) ונאנלי (4), זאת גם לאור הרוטציה שהתקצרה בקו הקדמי והותירה את אנטה ז'יז'יץ' כמעט לבדו בעמדה מספר חמש.
הקבוצה עברה להרכבים נמוכים במיוחד עם וויליאמס בכדי להעניק לסנטר הקרואטי מנוחה, ז'יז'יץ' סיים את המשחק עם 13 נקודות ו-5 ריבאונדים ובסביבת הקבוצה הודו "היה חשוב שאנטה יהיה טוב בגלל שהיינו קצרים מתחת לסל", הצהובים-כחולים כתוצאה ישירה מכך גם הפסידו שוב בקרב על הריבאונד עם 37:35.
עוז בלייזר אמר לאחר המשחק: "כל ניצחון הוא חשוב וכל משחק בשבילנו הוא חשוב. אחרי ההפסד במשחק האחרון רצינו לבוא לפה ולנצח, אבל אני חושב שעשינו את זה לקראת הסוף קצת יותר קשה ממה שיכולנו לעשות את זה. היינו יכולים להקל על עצמנו ולסיים את המשחק יותר מוקדם, אבל אנחנו נלמד מזה”.
2 צפייה בגלריה
עוז בלייזר מול טים סוארס
עוז בלייזר מול טים סוארס
עוז בלייזר מול טים סוארס
(איציק בלניצקי)
על הבעיה בריבאונד אמר בלייזר: "זה משהו שאנחנו צריכים יותר להתרכז בו, כולם צריכים להיות שותפים לזה, זו עבודה של חמישה שחקנים ביחד ולא רק של הגבוהים. אנחנו מדברים על זה, אנחנו יודעים כמה זה חשוב. זה בעיקר בראש מה שנקרא, לצוד את הכדור ונקווה שנשתפר בזה. זה חלק שפוגע בנו די הרבה כרגע".
על דריק וויליאמס אמר הפורוורד: "קודם כל יש לו המון ניסיון והוא מביא המון אנרגיה לקבוצה, הוא חיובי מאוד ונמצא שם בשבילנו. אני חושב שכולם יודעים כמה הוא חשוב בשבילנו וכשהוא משחק ככה עם האנרגיות הנכונות, הטירוף הזה וגם קולע זה עושה את המשחק בשבילנו הרבה יותר קל. אנחנו מגיעים לשלב שאנחנו צריכים את כולם, שנותנים 200%”.