3 צפייה בגלריה
פארפה גויאגון
פארפה גויאגון
פארפה גויאגון
(רדאד ג'בארה)
בשורות רעות למכבי נתניה ולמאמן בני לם לקראת המשחק בשבת (19:00) מול הפועל באר שבע בפתיחת משחקי הפלייאוף העליון. שחקן ההתקפה, פארפה גויאגון, מתח את שריר הירך האחורי וקיים סיכוי נמוך שיוכל לשחק בטוטו טרנר.
הקשר מחוף השנהב נטש את האימון ויעבור היום (חמישי) צילום, כאשר בקבוצה מקווים כי לא מדובר בקרע שישביתו לפרק זמן רב יותר. מנגד, הצילום שערך אמיר ברקוביץ׳ לא הראה על פגיעה חמורה בקרסול, אלא רק על בצקת קלה שנובעת מסיבובו. אתמול הוא ערך חיזוקים והיום כבר ינסה להתאמן, כשגם לגביו, הסיכויים כי יהיה כשיר, נמוכים.
הבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב, שחזר אתמול להתאמן לראשונה מזה שבוע לאחר שהתאושש מקרע קטן במפשעה. בהיעדרו של רז שלמה המורחק, גלאבוב צפוי לפתוח במרכז ההגנה בשבת, לצידו של עמרי גאנדלמן. אם גויאגון לא יהיה כשיר, יניב מזרחי וחן עזרא עשויים לפתוח.
3 צפייה בגלריה
פלאמן גלאבוב
פלאמן גלאבוב
פלאמן גלאבוב
(נעם מורנו)
מאוחר יותר, התייחס המאמן בני לם למשחק בשבת ואמר ל-ONE: "קודם כל, לפני חודש וחצי היינו בב"ש והפעם אנחנו חוזרים שוב. אנחנו לא מקבלים את אותה ב"ש וצריך לקחת את זה בחשבון. האנרגיות בשמיים, הקהל והאווירה. אנחנו מקבלים את ב"ש עם שלושה ניצחונות רצופים. אנחנו מודעים לכך שיהיה משחק קשה, אבל אנחנו לא באים להיות תפאורה בפלייאוף העליון. נמשיך להיות מכבי נתניה שאנחנו מכירים".
"מבחינתי, הגדרנו מטרות לקבוצה צעד צעד. הצעד הראשון היה להחזיר את הקהל, השלב השני היה להיכנס לפלייאוף העליון והיום, אני יכול להגיד לך דבר אחד - מבחינתי זו ליגה חדשה של עשרה מחזורים עם שש הגדולות. כולן עם אפס נקודות ואני רוצה לראות לאן מכבי נתניה הולכת. זה ייתן לנו גם אינדיקציה לעונה הבאה", הוסיף מאמן היהלומים.
על המשחקים הקודמים מול ב"ש העונה סיפר לם: "יש לנו שני משחקים מול ב"ש ומכבי ת"א. אם נזכור, אף אחת מהן לא ניצחה אותנו העונה בליגה. אנחנו מודעים לכך, אבל עדיין באים בלי לחץ והלחץ עליהן. לפעמים הלחץ הוא האויב של בן האדם. אנחנו יודעים שמצפים מאיתנו ואמרו שנשפיע על האליפות. אנחנו לוקחים הכול בחשבון אבל באים להמשיך את הכדורגל שלנו. אנחנו לא מסתכלים על מי פצוע ומי לא, או ששיחקנו בעשרה שחקנים. יש לנו קאדר טוב ואנחנו באים להציג את הכדורגל של מכבי נתניה".
3 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(ראובן שוורץ)
ומה בנוגע למטרות שלו לקראת הפלייאוף? המילה אירופה לא נשמע: "להשפיע על מאבק האליפות? אותי זה לא מעניין וגם לא מעניין אותי מי תיקח את האליפות. אותי מעניינת מכבי נתניה. אנחנו באים לראות לאן אנחנו יכולים להגיע ולקחת את הקבוצה בשנה הבאה".
בנוגע למשחק מול הפועל ת"א בו חזרו מפיגור כפול: "המסר שקיבלתי? שצריך להרוג את השחקנים שלי בשביל לנצח אותנו. אני תמיד מאמין בהם, אבל הם הרגישו שאם היו עוד חמש דקות הם גם היו מנצחים את המשחק".
לקראת המשחק, היריבה מהדרום הקצתה לאוהדי נתניה 1,600 כרטיסים. במועדון קוראים לאלו שמתכננים להגיע, לרכוש כרטיסים ברכישה מוקדמת, על מנת שלא יגיעו לטוטו טרנר בשבת ויישארו ללא כרטיס.