2 צפייה בגלריה
תומאס טוכל חוגג, יחגוג זכייה נוספת?
תומאס טוכל חוגג, יחגוג זכייה נוספת?
תומאס טוכל חוגג, יחגוג זכייה נוספת?
(רויטרס)
בצל הסנקציות הגדולות כלפי רומן אברמוביץ’ הבעלים של צ’לסי והקשיים הכלכליים שנוצרו במועדון, אלופת אירופה הוכיחה אמש (רביעי) שהיא מדברת נטו על המגרש כשיצאה למשחק חוץ קשה בליל, ניצחה 1:2 מתוק במיוחד, השלימה 1:4 בסיכום שני המפגשים ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות.
תומאס טוכל המשיך לעשות חיל במפעל שהוא כל כך אוהב ורשם ציון דרך אדיר כשרשם את ניצחונו ה-32 מתוך 50 משחקים כמאמן, והשווה את שיאו של יופ היינקס (32 ניצחונות מ-47 משחקים בסך הכל) כמאמן עם הכי הרבה ניצחונות ב-50 המשחקים הראשונים שלו בתחרות.
כזכור, ממשלת אנגליה קבעה כי אוהדי צ’לסי לא יוכלו לקנות כרטיסים לשלב רבע גמר ליגת האלופות, והמאמן תומאס טוכל, שנשאל על כך בסיום אמר: “תודה שהרסת לי כרגע את הערב”.
2 צפייה בגלריה
שחקני צ'לסי מרוצים בסיום
שחקני צ'לסי מרוצים בסיום
שחקני צ'לסי מרוצים בסיום
(רויטרס)
על כך שאוהדים רבים הגיעו למשחק אמר: “זה נחמד שכל כך הרבה אוהדים הגיעו לכאן ועשו את כל הדרך. זה מרגיש מבריק. אנחנו ברבע הגמר, זה צעד גדול. הראינו חוסן, מנטליות, התגברנו על קשיים. עשינו מה שצריך”.
טוכל המשיך: “כל הכבוד לשחקנים. אנחנו צריכים לעודד אותם, זה מרגיש כל כך טוב שאנחנו יכולים לייצר תוצאות. אני מאוד גאה. אנחנו מתמקדים קודם כל בכדורגל והכדורגל זה לפני הכל. לצ’לסי יש מנטליות ותרבות בתוך המועדון, וזה מה שעוזר לנו להתמקד בזמנים קשים ולא להסיח את דעתנו מהמשחק. אנחנו מקווים ומצפים להמשיך בליגת האלופות. עשינו צעד ענק היום. אנחנו נרגשים לקראת ההגרלה ויש לנו עוד משחק חשוב מול מידלסברו בעוד שלושה ימים”.
על המשחק עצמו אמר טוכל: “השער הראשון סיבך אותנו לא היינו כל כך טובים במחצית הראשונה, לא כל כך זורמים. המגרש היה נורא, הטקטיקה שלי לא הייתה נכונה בהתחלה ואני לוקח את זה על עצמי. היה לנו מזל עם הנגיחה של שקה לקורה”.