1 צפייה בגלריה
דן ביטון
דן ביטון
דן ביטון
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב ממשיכה את ההכנות שלה לקראת המשחק שיפתח את הפלייאוף העליון מול בני סכנין ביום שבת ב-15:00. אחרי שמכרו מעל 3,500 חבילות פלייאוף, הצהובים פתחו גם מכירת כרטיסים בודדים למשחק והציפייה היא כי בלומפילד יהיה מלא. השחקנים נרגשים מכך שצפוי להם עוד משחק מול אצטדיון צהוב ומבינים את חשיבות העניין לנצח, בטח כאשר הם משחקים לפני היריבות שלהם.
“יש עוד שני משחקים לפני המשחק מול מכבי חיפה ואחר כך מול הפועל באר שבע. אנחנו חייבים לעשות 6 מול 6 מול סכנין ונתניה, כדי שלמשחקים בבלומפילד ובטרנר תהיה בכלל חשיבות במאבק האליפות”, אמרו במכבי ת”א.
לקראת המשחק מול סכנין, הקשר דן ביטון עשוי לשחק עם חבישה מיוחדת על רגלו. כזכור, השחקן נפגע מתיקול גס של מנשה זלקה בניצחון 0:2 על הפועל חדרה והוחלף על מנת לקבל תפרים ברגלו. מדובר בסופו של דבר במכה יבשה ובחתך שנתפר, אך כדי לא לפתוח את התפרים ועל מנת לשחק, הוא עשוי לעלות עם חבישה מיוחדת. הוא ינסה להתאמן עם החבישה כדי לראות כיצד הוא מרגיש כהכנה למשחק.
המאמן מלאדן קרסטאיץ’ יכריע לבסוף האם להשתמש בו מול סכנין ולשמור עליו כבר בהרכב או להעלות אותו מהספסל. השחקנים דרוכים לקראת המשחק בשבת כאשר המאבק על ההרכב הפך גדול יותר בעוד הסרבי הגדיל את הרוטציה אחרי שהחזיר לעניינים גם את טל בן חיים דרך העמדה בצד ימין. יש גם את אייל גולסה שירד מההרכב מול חדרה אך עשוי לחזור מול סכנין וכמובן עדן שמיר שיצא מהרוטציה לאחרונה. במועדון מקווים שהתחרות הזו תביא את כולם במוטיבציה גבוהה עוד יותר בשבת.