3 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
(רויטרס)
חזר לעצמו. לאחר שכבש את השער המכריע ב-4:4 המשוגע בין הקבוצות במפגש הראשון, ערן זהבי המשיך בכושר הנפלא, הבקיע הערב (חמישי) משחק חמישי ברציפות בכל המסגרות, ועזר לפ.ס.וו איינדהובן להעפיל לרבע גמר הקונפרנס ליג עם 0:4 בגומלין ו-4:8 אדיר בסיכום צמד המשחקים.
החלוץ שכאמור נמצא בתקופה נהדרת, קיבל כדור ברחבה ממריו גצה בדקה העשירית, ובעט כדור לא עוצמתי לעבר השער. השוער של קופנהאגן לא היה חד מספיק והכדור החלש עבר לו בין הידיים ועבר את הקו בדרך ל-0:1 של האורחת. בדקה ה-38, גצה, שבישל לזהבי את הראשון, נהנה מכדור רוחב של פיליפ מקס והכפיל את היתרון של ההולנדים.
במחצית השנייה העניינים קצת נרגעו. זהבי ניסה את מזלו מספר פעמים כשבחן את שוער הדנים בבעיטות מרחוק, אך כשזה סוף סוף נכנס זה היה דווקא מקרוב. ריטסו דואן נכנס לרחבה ומסר לישראלי שלא התבלבל ונעץ את ה-0:3 של ההולנדים. בתוספת הזמן נוני מדוקה, שעלה מן הספסל, שלח טיל מ-15 מטרים שחתם את תוצאת המשחק עם 0:4 מהדהד. שמונה שערים בשני משחקים כבשה פ.ס.וו לרשת של הדנים.
3 צפייה בגלריה
שחקני פ.ס.וו איינדהובן בסיום
שחקני פ.ס.וו איינדהובן בסיום
שחקני פ.ס.וו איינדהובן בסיום
(האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
איינדהובן כאמור העפילה לרבע הגמר של הקונפרנס ליג, וביום שישי היא תדע מי תהיה יריבתה בשלב שמונה האחרונות במפעל. אם זהבי ימשיך ביכולת הנהדרת שלו מהחודש האחרון, כל קבוצה שתוגרל מול ההולנדים תהיה בצרות גדולות ותצטרך לעשות הרבה על מנת לעצור את מלך שערי נבחרת ישראל.

מחצית ראשונה:

דקה 10: שער! איינדהובן עלתה ל-0:1: מי אם לא הוא? ערן זהבי כבש משחק חמישי ברציפות. מריו גצה העביר כדור לישראלי ברחבה, החלוץ לא בעט בעוצמה, אך שוער המארחת, קארל יוהאנסון, לא היה חד מספיק והכדור עבר לו בין הידיים ונכנס לרשת.
דקה 38: שער! איינדהובן עלתה ל-0:2: פיליפ מקס קיבל כדור באגף שמאל ושלח רוחב, מי שהגיע לכדור היה מריו גצה, מבשל השער הראשון, שלא התבלבל ושלח את זה לרשת.

מחצית שנייה:

דקה 53: כמעט השני של זהבי: הישראלי ניסה את מזלו מרחוק ורצה להפתיע את השוער חסר הביטחון של הדנים, אך הפעם יוהאנסון היה במקום וקלט.
דקה 59: עוד הזדמנות לזהבי: הישראלי קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה ובעט כדור שהלך מעל המסגרת.
דקה 76: עוד ניסיון מרחוק של הישראלי: שיתוף הפעולה בין זהבי לגצה המשיך. הגרמני מסר לחלוץ ששוב ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, אך הכדור שלו שוב לא היה מדויק.
דקה 80: שער! איינדהובן עלתה ל-0:3: פשוט לוהט. ערן זהבי השלים צמד. לאחר שקיבל כדור רוחב נפלא מריטסו דואן, הישראלי שוב המשיך את הכדור לרשת של הדנים והבטיח את ההעפלה של פ.ס.וו לשמונה האחרונות.
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
(האתר ברשמי של פ.סוו איינדהובן)
דקה 91: שער! איינדהובן עלתה ל-0:4: נוני מדוקה, שעלה מהספסל קיבל את הכדור על סף הרחבה ושלח פצצה שנעצרה רק ברשת וחתמה את תוצאת המשחק. איזו הצגה קיבלנו.