2 צפייה בגלריה
שחקני צ'לסי
שחקני צ'לסי
שחקני צ'לסי
(רויטרס)
בשורות טובות לצ’לסי? באנגליה מדווחים היום (חמישי) כי חברת השקעות לונדונית בשם Aethel Partners הגישה הצעת ענק לרכישת הבלוז, בסכום של למעלה משני מיליארד ליש”ט. אם אכן העסקה תתקדם החברה תעביר 50 מיליון ליש”ט באופן מיידי, כדי לאפשר את תפעולה השוטף של הקבוצה, דבר שנפגע במיוחד אחרי הסנקציות.
כזכור, בעקבות יחסיו הקרובים של רומן אברמוביץ’, בעלי המועדון, עם ולדימיר פוטין נשיא רוסיה, הטילה ממשלת בריטניה סנקציות רחבות על האוליגרך היהודי ובין שאר נכסיו נפגעה גם צ’לסי שברשותו. הקשיים הכלכליים שנערמו בעקבות כך גרמו לסערה גדולה בעולם הכדורגל ופגעו מאוד בהתנהלותה השוטפת של הקבוצה.
בין היתר, שחקניו של תומאס טוכל נאלצו לנסוע למשחקים האחרונים באוטובוסים ואפילו למשחק אתמול בצרפת, נגד ליל, הם לא יכלו להגיע בטיסה. בנוסף נאסר על צלסי למכור כרטיסים למשחקיה בסטמפורד ברידג’ ואחרי שהעפילה לרבע הגמר ליגת האלופות, תיאלץ לארח את משחקיה בדלתיים סגורות.
2 צפייה בגלריה
טוכל ושחקני צ'לסי
טוכל ושחקני צ'לסי
טוכל ושחקני צ'לסי
(רויטרס)
על פי הדיווח, חברת ההשקעות מתכננת להעניק גב רחב לתומאס טוכל בכל הקשור לניהול המקצועי. המאמן הגרמני הגיע במהלך העונה שעברה במקומו של פרנק למפארד, והוביל את הכחולים לזכייה בליגת האלופות ובאליפות העולם למועדונים.