2 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק וכריסטיאנו רונאלדו
ראלף ראנגניק וכריסטיאנו רונאלדו
ראלף ראנגניק וכריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
הרוחות עדיין סוערות במנצ’סטר יונייטד אחרי שהודחו על ידי אתלטיקו מדריד מליגת האלופות ועל פי דיווח בספרד, נראה כי ראשי המועדון האנגלי חושבים שטעו כשמינו את ראלף ראנגניק למאמן הקבוצה, וייתכן שהוא יפוטר בסיום העונה לחלוטין על אף שהוא מחזיק בחוזה ואמור לתפוס תפקיד בהנהלה הספורטיבית של השדים האדומים.
בצל הפרסומים כי היחסים בין המאמן הגרמני לבין הכוכב הגדול של המועדון, כריסטיאנו רונאלדו, רעועים במיוחד (הפורטוגלי ושחקנים בכירים נוספים בסגל סבורים כי אין לראנגניק את היכולת להוביל את קבוצה בסדר הגודל של מנצ’סטר יונייטד) נטען כי ב”מלחמה” בין המאמן לכוכב, נדמה שיש מנצח ברור.
למרות ספקולציות לגבי עזיבתו של כריסטיאנו בתום העונה, מלך השערים בתולדות הכדורגל צפוי להישאר במועדון עד תום החוזה שלו, ומאמין כי שינוי בעמדת המאמן וחיזוקים איכותיים עשויים להוביל את השדים האדומים להצלחה בעונה הבאה. ובזמן שהפורטוגלי נשאר, במועדון כבר חשובים על מחליף לראנגניק, כשאריק טן האח הוא המועמד המוביל.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו עצבני
כריסטיאנו רונאלדו עצבני
כריסטיאנו רונאלדו עצבני
(רויטרס)
כזכור, ראנגניק מונה למאמן בסוף נובמבר במקומו של אולה גונאר סולשיאר, אבל הביצועים של הקבוצה לא השתפרו. בנוסף, המאמן הגרמני לא הצליח להתחבר עם רונאלדו, שאף ביקר אותו בתקשורת, ובין השניים יש שבר מוחלט, כשהדחה מהאלופות הייתה הקש ששבר את גב הגמל. הקרב בין השניים הותיר את כריסטיאנו כמנצח המוחלט.
הציתו כדור באש ושיחקו אתה המשחק הבא