1 צפייה בגלריה
סאדיק ביי חוגג
סאדיק ביי חוגג
סאדיק ביי חוגג
(רויטרס)
ליגת ה-NBA נמשכה הלילה (בין חמישי לשישי) עם משחק אחד בלבד, כאשר שתיים מהקבוצות החלשות ביותר בליגה דטרויט ואורלנדו נפגשו למשחק מסקרן מתחתית המזרח. הפיסטונס גברו 120:134 על המג’יק וצריכים לתת הרבה קרדיט לפורוורד שלהם, סאדיק ביי, שקלע 51 נקודת אליהן הוסיף גם תשעה ריבאונדים.
המשחק עצמו עוד היה צמוד ברבע הראשון שאף נגמר ב-37:39 לטובת אורלנדו, אך מהרבע השני, אותו ניצחה דטרויט 23:36, הדברים הלכו לכיוון שלה. הופעה סולידית של פרנץ ואגנר שסיים עם 26 נקודות לא הספיקה למארחת. לאחר הניצחון, דטרויט עם מאזן 51:19, בעוד שאורלנדו עם 53:18.
ההופעה הגדולה של ביי הייתה למשחק השמיני במרץ בו שחקן מגיע בליגה אל לפחות 50 נקודות – הכי הרבה בחודש אחד מזה 50 שנה (!). החודש האחרון שבו היו יותר היה בדצמבר 1962, אז היו תשעה משחקים בהם שחקן הגיע למאזן המכובד. באופן כללי, היו העונה כבר 17 משחקים בהם שחקן הגיע למאזן, כאשר ביי בעצם השווה את השיא העונתי. בכך, גם הפך לשחקן הצעיר בהיסטוריית הפרנצ’ייז שמגיע ל-50 נקודות במשחק.
ביי התייחס בסיום דווקא להופעה הגדולה האחרונה של קיירי אירווינג, שקלע 61 נקודות במדי ברוקלין: “ראיתי את התקציר וזה היה פשוט מאוד יעיל, הוא היה בתוך הזרימה של המשחק. זו הייתה הופעה נהדרת לצפייה ואני חושב שהיו הרבה הופעות נהדרות בשבועיים האחרונים ב-NBA. אני פשוט אסיר תודה על ההזדמנות להיות בליגה הזאת”.