3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
ערן זהבי ממשיך לסחוט מחמאות בהולנד, ולא רק מהתקשורת המקומית. אחרי שהחלוץ הישראלי כבש אמש (חמישי) צמד בגומלין שמינית גמר הקונפרנס ליג מול פ.צ קופנהאגן בחוץ והוביל את פ.ס.וו איינדהובן לרבע הגמר עם 0:4 גדול (4:8 בסיכום שני המשחקים) גם מאמנו, רוג’ר שמידט, התמוגג.
“הוא פשוט הולך ונהיה טוב יותר משבוע לשבוע, הוא היה צריך כמה משחקים כדי לחזור לכושר ועכשיו הוא נמצא במצב מעולה”, אמר מאמן סגנית המוליכה בליגה ההולנדית על מספר 7 שלו, שכבש לראשונה במשחק חמישי ברציפות מאז חתם במועדון הפאר.
המאמן הגרמני לא עצר בנקודה הזו, והמשיך להחמיא לשחקן ההתקפה בן ה-34: ”ערן שחקן חרוץ, הוא רץ בלי הפסקה והוא מהווה מודל לחיקוי עבור שחקנים צעירים. הוא חי בשביל להבקיע שערים ובתקופה האחרונה הוא עושה את זה לא מעט”.
3 צפייה בגלריה
רוג'ר שמידט
רוג'ר שמידט
רוג'ר שמידט
(איציק בלניצקי)
זהבי עצמו שיתף: “אני יודע מה המטרה במשחק הזה. תמיד אעדיף לבעוט לשער בלי להסס, פשוט ניסיתי והצלחתי.שמח שהיה לי גם קצת מזל, לפעמים זה כל מה שצריך. כחלוץ, שופטים אותך לפי היכולת שלך לכבוש. אני לא תמיד אוהב את זה בגלל שלפעמים אתה משחק טוב מבחינה קבוצתית. בכל מקרה אם אתה לא כובש כולם חושבים שהיה לך משחק רע ולהפך”.
עוד הוסיף החלוץ הישראלי: “אני יודע מתי אני משחק טוב ומתי לא. לשפוט חלוץ רק לפי השערים זה לא דבר נכון בעיניי. בכל אופן עשינו הכל בדרך הנכונה, עכשיו אנחנו בשלב הבא אך רעבים להגיע הכי רחוק שאפשר”.
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
אחרי הצמד שכבש בבירת דנמרק, המאזן של זהבי העונה עומד על 15 שערים ותשעה בישולים ב-36 משחקים בכל המסגרות. בליגה ההולנדית הוא הבקיע שבעה שערים ב-18 הופעות עד כה.