1 צפייה בגלריה
רפאל נדאל בטירוף
רפאל נדאל בטירוף
רפאל נדאל בטירוף
(רויטרס)
טורניר האינדיאן וולס מתקרב לשלבי ההכרעה הסופיים ומי שהבטיח הלילה (בין חמישי לשישי) את מקומו בחצי הגמר הוא רפאל נדאל, שאומנם התקשה מול ניק קיריוס מהמקום ה-132 בעולם, אך שרד את המותחן עם 6:7(0), 7:5 ו-4:6 בתום 2:48 שעות של טניס איכותי על המשטח הקשיח בפלורידה.
השחקן בעל התדמית הפרובלמטית מאוסטרליה שבר את יריבו כבר במשחקון ההגשה השני שלו, ובמצב של 4:5 לטובתו הגיש לניצחון במערכה, אך לא עמד בלחץ. נדאל גרר את הסט לשובר שוויון, שהמילה שוויון היא הדבר האחרון שאפשר היה לומר עליו. השור הספרדי שמר את האוסטרלי על 0 נקודות ועלה ל0:1 במערכות.
קיריוס לא ויתר ואחרי ששמר על כל משחקוני ההגשה שלו במערכה השנייה ועלה ל-5:6, הפעם השיג את השבירה ברגע המכריע ושלח את המשחק למערכה שלישית ומכרעת. במצב של 3:3, נדאל השיג את השבירה המיוחלת בסט השלישי ומכאן הדרך שלו לניצחון הייתה סלולה.
מי שייאבק בנדאל על המקום בגמר יהיה, קרלוס אלקראס בן ה-18, מי שנחשב לעתיד של הטניס הספרדי אחרי שהשור יפנה את מקומו. הטניסאי (19) הצעיר קבע דרבי מול בן ארצו בחצי על חשבונו של קמרון נורי הבריט מהמקום ה-12 בעולם, עם 4:6 ו-3:6 בתוך 1:40 שעות.