4 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
דור מיכה
(חגי מיכאלי)
מכבי נתניה תפתח היום (שבת, 19:00) את משחקי הפלייאוף העליון כשתתארח אצל הפועל באר שבע באצטדיון טוטו טרנר ותנסה להמשיך את רצף המשחקים ללא הפסד, העומד על 14 כאלה.
הרכב נתניה: דני עמוס, כארם ג׳אבר, פלאמן גלאבוב, עמרי גאנדלמן, זלאטן שחוביץ׳, בוריס אינו, עדן קארצב, אביב אברהם, פטריק טוומאסי, יניב מזרחי ואיגור זלאטנוביץ’.
הרכב ב”ש: עומרי גלזר, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, איאד אבו עביד, הלדר לופס, מריאנו בריירו, אנדרה מרטינש, תומר יוספי, רמזי ספורי, דור מיכה וניקיטה רוקאביצה.
המאמן בני לם, ערך לשחקניו אסיפה לקראת המשחק ובה הראה להם את הראיון בו נשאל מאמן בני סכנין, חיים סילבס, על סיכויי קבוצתו להעפיל לאירופה ואמר כי כולם מתרכזים בפסטיבל נתניה וסיכוייה להעפיל לאירופה. “אתם רואים שאי אפשר להתעלם מאיתנו וכולם מדברים עלינו. אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזאת כדי שזה ימשיך לקרות”, אמר.
4 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(ראובן שוורץ)
פלאמן גלאבוב חזר לאימונים מלאים ויפתח במרכז ההגנה לצידו של עמרי גנדלמן, כאשר רז שלמה, שהורחק מול הפועל תל אביב, ייעדר. "כל שחקן כדורגל תמיד רוצה לשחק ושואף להיות במגרש. גם כשזה לא קרה, החברים שלי יכולים להעיד שנתתי את ה-100% שלי באימונים, בלי פרצופים. אני נהנה כאן בקבוצה וטוב לי, כולם כמו משפחה. גם כשאני לא משחק, אני תמיד רוצה בהצלחת הקבוצה. זה לא סותר את זה שאני תמיד רוצה להיות על המגרש וכל דקה שיתנו לי, תמיד ארצה להוכיח שמקומי על המגרש", אמר חן עזרא ל-ONE, לקראת המשחק.
בנוגע לשינוי בפוזיציה שלו כשחקן שעולה הספסל, הסביר הקשר הוותיק: "אני באמת לא רגיל לזה. בכל השנים הייתי שחקן מוביל שפותח אבל יש בחיים לפעמים סיטואציות ודברים שדורשים ממך אופי חזק ואני חושב שהאופי שלי השתנה לטובה. יש בי כוחות נפשיים מאלוהים, הוא נתן לי לעמוד בכל הדברים האלה. אני לא משלים עם המצב, אבל אני לוקח לטובה את מה שקורה. מי שרואה אותי פה מתאמן רואה שיש בי את הרעב. אני אוהב כדורגל וזה לא קשור לגיל. תן לי כדור גם בשכונה ואשחק".
4 צפייה בגלריה
חן עזרא
חן עזרא
חן עזרא
(שחר גרוס)
עזרא גם התייחס לאופציה שיעזוב בינואר האחרון, כפי שפורסם ב-ONE: "החיבור שלי עם בני הוא מצוין, עוד מהיותי ילד. בינואר, בהתאם למצב, היו קצת דיבורים שאולי אעזוב. אני מבחינתי לא רציתי ללכת, גם אם קיבלתי פחות דקות. אני חושב שעשיתי את ההחלטה הנכונה כי היום אני משחק הרבה יותר דקות. אני שמח שנשארתי ולא ראיתי את עצמי בקבוצה אחרת. אני מקווה שנמשיך לעשות טוב וכיף לקהל ושננצח".
"אף אחד לא יכול לקבוע כמה דקות אקבל בעתיד. אני זה שיקבע את זה במגרש ואני יכול בשנה הבאה לשחק בכל המשחקים, כי אין חוקים בכדורגל. בלי קשר, ברור שאני רוצה להיות במכבי נתניה", הוסיף עזרא.
4 צפייה בגלריה
חן עזרא
חן עזרא
חן עזרא
(שחר גרוס)
שחקן הכנף גם השווה בין הקבוצה נוכחית לקבוצה נוספת של נתניה בה היה לו חלק: "האמת שזה מאוד דומה. אז היינו תחת ראובן עטר והדמיון זה החיבור בין השחקנים. אז היינו מאוד מלוכדים והיה קשה לנצח אותנו בקופסא. גם כיום אני מרגיש ככה. הצעירים, עם המבוגרים, הקהל והצוות הנתנייתי. השוני הוא שבקבוצה הנוכחית יש דרך ושיטה יותר מובהקת וכולם רואים שהקבוצה מאוד מאומנת על כל חלקיה. אפשר לשחזר את זה ומכבי נתניה יכולה להגיע לאירופה. נצטרך לעשות את זה בלי דיבורים, במגרש. לבוא צנועים ולתת את הכול ואז לצאת גדולים".