1 צפייה בגלריה
דן ביטון
דן ביטון
דן ביטון
(שחר גרוס)
מכבי תל אביב תגיע היום (שבת, 15:00) לאצטדיון בלומפילד למשחק מול בני סכנין, אחת מהקבוצות הבודדות שהיא לא הצליחה לנצח העונה. אחרי הפסד בפתיחת העונה 3:1 ותיקו 1 בפתיחת הסיבוב השני, גם את הפלייאוף המשחק הראשון שיפתחו בו יהיה מול הקבוצה של אבו יונס. הפעם, לעיני אצטדיון מלא אוהדים הצהובים, בקבוצה מצפים להשיג ניצחון: “הגיע הזמן שזה יקרה”.
בצד המקצועי, המאמן מלאדן קרסטאיץ’ יצטרך להסתדר שוב ללא אנדרה ז’ראלדש שנראה כי יחזור רק אחרי הפגרה הבינלאומית. נראה כי אותם הדברים יקרו גם עם דן ביטון אלמלא הפתעה באימון המסכם, אחרי שבאימון של יום חמישי לא נעל נעלי כדורגל וערך אימון ריצה בעיקר בעקבות התפרים שנאלץ לקבל ברגלו, זכר לתיקול הגס של מנשה זלקה עליו.
השאלה הגדולה תהיה המערך בו קרסטאיץ’ יבחר לפתוח. המאמן שיחק בחמישה מערכים שונים במהלך הסיבוב השני של העונה, והצליח להוביל את הקבוצה למצב שבו היא יכולה לשחק בכל מערך שהוא מתרגל באימונים. נראה כי ההתלבטות תהיה בין מערך שלושת הבלמים שפתח מול חדרה, לבין מערך היהלום בו הוא השתמש יותר במשחקי הבית האחרונים.
כמו כן, במכבי ת"א שלחו היום אזהרה לקהל שלא לזרוק חפצים במשחק הקרוב מול בני סכנין, זאת אחרי שספגו עוד עונש על תנאי של סגירת 10-11 במשחק בית במקרה של עבירה דומה. זריקת חפצים במשחק הקרוב תוביל להעמדה לדין ועלולה להוביל לסגירת היציע במשחק העונה מול מכבי חיפה, במחזור השלישי של הפלייאוף העליון, ולכן החשש של מכבי ת”א גדול.
בנוסף, במכבי ת”א הדגישו כי למרות שעת המשחק הנוחה (15:00), הם מבקשים מהקהל להקדים את בואו לאצטדיון כדי להימנע מעומסים בכניסה וגם על מנת שיוכלו ליהנות מההפנינג שמכינים להם לכבוד חג הפורים. במועדון כבר מכרו 4,000 חבילות מנוי לפלייאוף וכתוצאה מכך פתחו גם את שער 4 למכירה, במחיר של 60 ש”ח לכרטיס.
הרכב משוער: דניאל פרץ, טל בן חיים, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, אייל גולסה, גבי קניקובסקי, ג’ורג’ה יובאנוביץ’ וסטיפה פריצה.