2 צפייה בגלריה
אדן הזאר מול ססאר אספיליקווטה
אדן הזאר מול ססאר אספיליקווטה
אדן הזאר מול ססאר אספיליקווטה
(רויטרס)
כבדרך קבע, הגרלת רבע גמר ליגת האלופות אף פעם לא מאכזבת כשגם הפעם לא אירע שינוי בהגרלה שנערכה היום (שישי). ההגרלה זימנה מפגשים אדירים בין אלופת אירופה צ’לסי למלכת המפעל ריאל מדריד, כמו גם קרב ענקיות בין מנצ’סטר סיטי לריאל מדריד. הדבר אומר שנוכל לקבל בגמר הגדול גם מפגשים גדולים ומרגשים כמו מנצ’סטר סיטי מול ליברפול, ריאל מדריד מול באיירן מינכן ועוד. לחצו לתאריכי המשחקים.
עולם הכדורגל לא נשאר אדיש והגיב במהרה ובהתרגשות שיא למשחקים שמצפים לנו. ג’ו קול, שכיכב בעברו בצ’לסי, לא מתרשם ממש מהבלאנקוס וטען בביטחון רב: “צ’לסי תהיה שמחה מההגרלה הזאת. כל הקבוצות האנגליות יעברו את השלב הזה ללא ספק. כולן יהיו מאושרות מההגרלה הזאת”.
2 צפייה בגלריה
ג'ו קול
ג'ו קול
ג'ו קול
(רויטרס)
קשר העבר האנגלי והפרשן, אואן הארגריבס צידד את קול: “ריאל מדריד הם אנדרדוג וצ’לסי של טוכל תמשיך הלאה”. קארים בנזמה דווקא חגג את ההגרלה כשהגיב לפוסט שהעלתה ריאל מדריד עם הקריאה: “ואמוס”. תומאס טוכל התייחס גם הוא להתמודדות הצפויה: “זה אחד קשה. האתגר לא יכול להיות הרבה יותר קשה מאשר לשחק בברנבאו עם צופים”. ואם כבר בטוכל עסקינן, קבלו את הנתון הבא: המאמן הגרמני פגש רק שתי קבוצות יותר משש פעמים ונשאר בלתי מנוצח טוטנהאם וריאל מדריד. למעשה בכל ההיסטוריה שלה, ריאל מדריד לעולם לא הצליחה להדיח את הלונדונים בתחרות נוקאאוט. הקבוצה של קרלו אנצ’לוטי תצליח לשנות את המאזן הפעם?
ליברפול תפגוש את בנפיקה במשחק שכנראה לא ממש מדאיג אותה בהתחשב ביכולת אותה היא מציגה לאחרונה וגם במאזן המדהים שלה מול קבוצות פורטוגליות תחת הדרכתו של יורגן קלופ על הקווים. המרסיסיידרס למעשה לא הפסידו אף משחק מול קבוצה מפורטוגל תחת שרביטו של המאמן הגרמני עם חמישה ניצחונות ותיקו אחד. המאזן לזכותם באותם משחקים עומד על 18 שערי זכות אל מול שני שערי חובה ושתי רשתות נקיות.
סוכנויות ההימורים כבר ניתחו את סיכויי הקבוצות לזכות בגביע בעל האוזניים הגדולות לאחר ההגרלה, כאשר מנצ’סטר סיטי, כמו כמעט בכל עונה, בעלת הסיכויים הגבוהים ביותר לזכייה עם 33.8 בעוד שליברפול שנייה עם 30.3. אגב, ריאל מדריד רק חמישית עם 7.4 אחוזים לטובתה בלבד. ובינתיים ברשת מצאו זמן לצחוק על מנצ’סטר יונייטד שהודחה בשלב שמינית הגמר על ידי אתלטיקו מדריד ועלולה לראות את שתי היריבות הכי גדולות שלה, ליברפול ומנצ’סטר סיטי נאבקות בגמר בסטאד דה פראנס על הגביע בעל האוזניים הגדולות.