1 צפייה בגלריה
דומניקו ברארדי חוגג
דומניקו ברארדי חוגג
דומניקו ברארדי חוגג
(האתר הרשמי של ססואולו)
ססואולו ממשיכה להיראות נהדר העונה. אחרי 30 משחקים, הקבוצה נמצאת במקום התשיעי בטבלה והתקרבה לפחות זמנית לעבר מקום בשישייה הראשונה, כאשר הערב (שישי) היא הביסה 1:4 את ספציה מהתחתית, זאת בפתיחת המחזור ה-30 של הליגה האיטלקית.
היה זה ניצחון ליגה רביעי של ססואולו בחמשת המחזורים האחרונים והיא זמנית רק חמש נקודות מרומא שנמצאת במקום השישי ועוד תשחק בהמשך המחזור. מנגד, ספציה ספגה הפסד חמישי בששת המחזורים האחרונים ובתום המחזור היא עלולה לראות את הקו האדום מתקרב אליה משמעותית.
פנדל של דומניקו בראדי סידר יתרון למקומים (17), בעוד דניאלה ורדה איזן (36) וקבע שוויון בירידה לחדרי ההלבשה. החצי השני היה כולו של ססואולו וברארדי השלים צמד בפתיחתו (48). בהמשך, קאן אייהאן (78) וג’יאנלוקה סקמאקה (81) סגרו סיפור.
במשחק המאוחר יותר של היום גנואה, שהגיעה אחרי רצף הזוי של 7 תוצאות תיקו, הוכיחה שהיא ממש לא מתכוונת להרים ידיים – ניצחה 0:1 את טורינו והעלתה את מאזנה ל-22 נקודות אחרי 30 משחקים בליגה האיטלקית. המפסידה תקועה באמצע הטבלה עם 35 נקודות ונראה שעבורה המשך העונה יהיה די לפרוטוקול.
מה היה לנו? מנולו פורטנובה הבקיע בדקה ה-14 את שער הניצחון של ההתמודדות, לאו אוסטיגארד הורחק 10 דקות לאחר מכן, אך למרות זאת המארחת ידעה לשמור על היתרון היקר והשיגה את מלוא הנקודות אחרי תקופה ארוכה. ניצחונה האחרון היה אי שם ב-14.12 של 2021 כמובן.