1 צפייה בגלריה
קארים בנזמה. ישחק?
קארים בנזמה. ישחק?
קארים בנזמה. ישחק?
(רויטרס)
הקרב הגדול ביותר שיש לעולם הכדורגל להציע – הקלאסיקו, יפגיש העבב (ראשון, 22:00) את ריאל מדריד וברצלונה בסנטיאגו ברנבאו לעוד פרק ביריבות הגדולה. יממה לפני המשחק, הבלאנקוס קיבלו את החדשות הרעות עבורם כאשר קארים בנזמה הפצוע לא התאושש ויחמיץ את הקרב, כמו גם פרלאן מנדי. הקלאסיקו, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
בנזמה, שנמצא בדרכו לעונת שיא, לא ערך את האימון המסכם עם חבריו כשמדובר באימון שני ברציפות בו הוא לא ישחק. קרלו אנצ’לוטי אישר: “בנזמה לא ישחק כי הוא לא התאמן ולא ניקח סיכונים. גם פרלאן מנדי לא ישחק. אנחנו יכולים לנצח גם בלי קארים, למרות שכולם יודעים כמה הוא חשוב עבורנו”. האיטלקי החמיא למקבילו: “צ’אבי עושה עבודה טובה והקבוצה שלו השתפרה מאוד. הוא מצליח. מחכה לנו משחק קשה שהוא בעיקר שלוש נקודות נוספות שמקרבות אותנו למטרה”.
בספרד מוסיפים כי אנצ’לוטי הכריע בנושא והוא מעדיף לפתוח עם מריאנו דיאס מאשר גארת’ בייל, לוקה יוביץ’ או איסקו, במקומו של הצרפתי בחוד ההתקפה. כמו כן, עוד לפני מסיבת העיתונאים,אנצ’לוטי ערך אסיפה לשחקניו והגדיר את הקלאסיקו כ”גמר”, כזה שיכול לקרב משמעותית את ריאל לתואר כאשר היא תיכנס למחזור ה-29 עם פער של 10 נקודות על פני סביליה השנייה ו-15 על פני ברצלונה השלישית.
טוני קרוס הצטרף לדברי מאמנו: “זה גמר אמיתי, אני זוכר משחקים רבים בברנבאו ב-8 השנים האחרונות, האנרגיה של הקהל זה משהו מיוחד. כולם מחכים למשחק הזה בכל שנה, גם האוהדים וגם אנחנו. זה תמיד מפגש מיוחד. מספיק לראות כמה אנשים צופים במשחק הזה ברחבי העולם כדי להבין את החשיבות שלו”.
בתוך כך, מצבו של אדן הזאר בריאל ממשיך להיות סבוך ועתידו מעורפל. הבלגי לא נכלל בסגל של נבחרתו לחלון הקרוב ומאמנו במדים הלאומיים, רוברטו מרטינס, הסביר: “הזאר ורומלו לוקאקו (שלא נכלל בסגל גם הוא) חשובים מאוד עבורנו, אבל קודם כל שיהיו בריאים וכשירים”. המאמן אף סיפק טיזר להמשך: “יהיו שינויים בקיץ והדבר חל גם על לוקאקו והזאר. המצב שלהם ייבחן מחדש בסוף העונה”.