1 צפייה בגלריה
צ'לסי ומרטין ברוטון. יציל אותה?
צ'לסי ומרטין ברוטון. יציל אותה?
צ'לסי ומרטין ברוטון. יציל אותה?
(רויטרס)
בתקשורת הספורט באנגליה ממשיכים לעסוק בעיקר בדבר אחד: גורלה של צ’לסי. המועדון שעומד למכירה ממתין עדיין לישועה כאשר הסנקציות על רומן אברמוביץ’ לא רק שהרחיקו את האוליגרך מהמועדון, אלא גם גרמו להפסדים רבים ולסימני שאלה בנוגע לעתיד הקרוב של הבלוז, שאינם יכולים למכור כרטיסים, מוצרים ואפילו להמריא למשחקים, כל זאת בשלבי המאני טיים של העונה.
בינתיים, בממלכה מספרים על שלוש הצעות שהוגשו עבור רכישת צ’לסי, כאשר אחת מהן מגיעה מקבוצת רכישה שבראשה עומדים אנשי העסקים סבסטיאן קו ומרטין ברוטון. לגבי האחרון, הבריטי בן 74 משמש סגן יו”ר קבוצת אינטרנשיונל איירליינס ולצד עסקיו הרבים, הוא זכור עבור חובבי הכדורגל כמי שהיה יו”ר ליברפול לשעבר. הבריטי הגיע למייטי רדס ב-2010 וכבר אז היה ידוע כתומך של צ’לסי.
בזמן שכמה אנשי עסקים העדיפו להישאר בצללים, ברוטון התראיין באנגליה בנושא ההתעניינות שלו בצ’לסי: “אני מאמין שאני האדם הנכון להוביל את צ’לסי לפרק חדש במועדון הזה. רוצים להשקיע במועדון על מנת להשאיר אותו בצמרת הכדורגל האירופי, להשקיע בשחקנים ובמתקנים. התוכנית היא להבטיח שלעולם לא יקרה שוב משבר כזה, שכן המועדון לא יהיה מחויב לאף אדם יחיד”.
לפי התקשורת באנגליה, המועד הסופי להגשת הצעות על המועדון היה אתמול בלילה ומעתה ישקלו את המועמדים לרכישה ויבדקו את ההיתכנות הכלכלית שלהם. בדיווחים באנגליה נטען כי קו וברוטון עובדים יחד עם מיליארדרים אמריקאים שמסייעים בגיוס הכספים כדי להשלים את המהלך.