2 צפייה בגלריה
ארתורו וידאל מתווכח
ארתורו וידאל מתווכח
ארתורו וידאל מתווכח
(רויטרס)
נאפולי עשתה את המוטל עליה היום (שבת) וניצחה 1:2 את אודינזה במסגרת המחזור ה-30 בסרייה א’, כאשר היא נצמדה למילאן בצמרת עם ניצחון שני ברציפות בליגה. במשחק שהתקיים בהמשך, אינטר סיימה ב-1:1 ביתי בלבד בסן סירו נגד פיורנטינה והמשיכה לדשדש.

אינטר – פיורנטינה 1:1

האלופה שמטה שתי נקודות יקרות ונותרה עם ניצחון אחד בלבד משבעת המחזורים האחרונים. לנראזורי כעת 60 נקודות, שלוש פחות מנאפולי לה יש משחק עודף. לוקאס טוריירה הימם את הסן סירו בדקה ה-50, אבל לאינטר לא לקח יותר מדי זמן להגיב והמגן דז’נל דאמפריס השווה כעבור חמש דקות מבישול של איבן פרישיץ’. לצערם של המקומיים, הם לא השכילו להשיג מהפך.

נאפולי – אודינזה 1:2

זה התחיל טוב עבור האורחת כאשר ג’רארד דאולופאו הימם את אצטדיון דייגו מראדונה בדקה ה-28, אבל במחצית השנייה ויקטור אוסימהן הגיע. החלוץ נהנה מבשול של מריו רוי כדי לאזן את התוצאה בדקה ה-52, וכעבור 11 דקות הוא הפך אחרי בישול של ג’ובאני די לורנצו.
בדקה ה-82 פבלו מארי הורחק בכרטיס אדום ישיר והותיר את האורחים בעשרה שחקנים, מה שהקשה עליהם לחזור. נאפולי השלימה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים, כאשר אודינזה עם 30 נקודות בלבד, אבל לרשותה משחק ואפילו שניים חסרים ביחס לקבוצות שמתחתיה וההפרש שלה מהקו האדום עומד על שמונה נקודות.
2 צפייה בגלריה
ויקטור אוסימהן חוגג
ויקטור אוסימהן חוגג
ויקטור אוסימהן חוגג
(רויטרס)