3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
(איציק בלניצקי)
ליגת ווינר סל תמשיך הערב (ראשון) עם שני משחקים כאשר מחזיקת הגביע, בני הרצליה, תדרים לאילת, שנמצאת בתקופה לא טובה וקבורה בתחתית, בעוד הפועל תל אביב תארח את הפועל חיפה לקרב האדומות בדרייב אין.

הפועל אילת (12:7) – בני הרצליה (7:11): ראשון, 19:30

הדרומיים ירדו למקום הלפני אחרון בטבלה, לאחר שנוצחו בפעם השלישית ברציפות, 97:94 בתום הארכה מול הפועל גלבוע/גליל. קבוצתו של אריאל בית הלחמי הובילה ב-20 הפרש לקראת אמצע הרבע הרביעי, אך לא קלעה אף סל שדה במשך למעלה משמונה דקות, ספגה ריצת 26:3 ונוצחה בתום משחק בו הובילה במשך 37:54 דקות במצטבר. מחזיקת הגביע, לעומתה, קטעה רצף הפסדים קצר עם ניצחונה השלישי העונה על הפועל ת"א, 63:74 ביתי בשחזור גמר גביע המדינה. הכחולים מהשרון עצרו את האדומים על 8 נקודות ברבע הרביעי, כולן מקו העונשין.
שניים מארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות באולם בגין הוכרעו על חודה של נקודה: 69:70 להרצליה בנובמבר 2017, עם 25 נקודות של שון דאוסון שגבר על הקבוצה בה כיכב אביו ג'ו במשך שנים, ו-73:74 לאילת במאי 2019, משלשת ניצחון של יהונתן שולדבראנד, ששלחה את האורחים לליגה הלאומית. מחזיקת הגביע ניצחה בששת משחקי הבית האחרונים שלה, אך עומדת על רצף של שלושה הפסדי חוץ בליגה – כולם על חודה של נקודה. בנוסף, היא ניצחה רק בארבעה מ-18 משחקי החוץ שלה באילת אי פעם.
3 צפייה בגלריה
שון דאוסון חוגג
שון דאוסון חוגג
שון דאוסון חוגג
(לילך וויס-רוזנברג)

הפועל ת"א (9:10) – הפועל חיפה (8:10): ראשון, 21:15

לאחר שהפסידו בפער דו ספרתי גם בפיס ארנה להפועל ירושלים וגם באולם היובל לבני הרצליה, האדומים מקווים לצאת מהרצף השלילי. ללא ג'ייקובן בראון הפצוע קבוצתו של דני פרנקו בהחלט מתקשה, אך היא תקבל את פול סטול, שחזר לקדנציה שנייה במועדון ותקווה שהגארד המקסיקני ימלא את החלל. הפועל חיפה טיפסה למקום החמישי, לאחר 71:73 ביתי דרמטי על הפועל ירושלים. האדומים מהכרמל קיבלו שלשת ניצחון ענקית מג'יימס אניס, שעמד על נקודה בודדת עם 0 מ-6 מהשדה עד שניות הסיום, בטרם קבר את השלשה שהבטיחה את הניצחון.
מאז שובה לליגה הבכירה, הפועל חיפה גברה על הפועל ת"א בכל שלושת המפגשים ביניהן בעונה הרגילה בהפרש מצטבר של 39 נקודות. בשנה שעברה, רשמו שחקיו של אלעד חסין את ניצחון החוץ הראשון שלהם על הפועל ת"א בליגת העל מאז נובמבר 1978: 71:80 עם 22 נקודות של קינן אוואנס. היה זה ניצחון החוץ השלישי שלהם בלבד בתולדות המפגשים מתוך 35 משחקים. חיפה עומדת על מאזן 1:8 העונה ברוממה, אך בחוץ היא ניצחה רק פעמיים מתוך תשעה משחקים: 71:80 בגן נר בתום הארכה ו-70:72 בכפר בלום אחרי מהפך מאוחר.
3 צפייה בגלריה
ג'יימס אניס
ג'יימס אניס
ג'יימס אניס
(עמרי שטיין)